Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Bydgoszczy
85-066 Bydgoszcz ul. Konarskiego 1-3
print as PDF
Ogłoszenie nr 121851 / 02.06.2023
Dołącz do nas jako:

kierownik delegatury

we Włocławku

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kontroluje działalność podległych jednostek w zakresie przechowywania, sporządzania i wydawania produktów leczniczych i wyrobów medycznych, warunków lokalowych oraz kwalifikacji osób wykonujących czynności fachowe
  • Pobiera do badań jakościowych leki sporządzane w aptekach oraz próby produktów leczniczych i wyrobów medycznych kwestionowanych serii, analizuje wyniki badań, przygotowuje decyzje w tym zakresie
  • Sprawuje nadzór nad podmiotami prowadzącymi obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami kat. 1
  • Opiniuje przydatność lokali przeznaczonych na aptekę, punkt apteczny i placówki obrotu pozaaptecznego
  • Prowadzi w zakresie zleconym przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego postępowania i przygotowuje dokumentację niezbędną do wydania, udzielenia, odmowy udzielenia, zmiany lub cofnięcia zezwolenia na prowadzenie apteki lub punktu aptecznego
  • Współdziała z innymi organami państwowymi i organami administracji publicznej w zakresie kontroli produktów leczniczych i wyrobów medycznych
  • Organizuje, kieruje i nadzoruje pracą Delegatury
  • Sprawuje nadzór nad zgodnością z przepisami prawa i terminowością wykonywania przez pracowników powierzonych im zadań i obowiązków służbowych
  • Przyjmuje interesantów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe farmaceutyczne - magister farmacji
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w zawodzie farmaceuty
  • Prawo wykonywania zawodu farmaceuty
  • Znajomość ustaw i aktów wykonawczych: Prawo farmaceutyczne oraz o przeciwdziałaniu narkomanii
  • Znajomość ustawy: Kodeks Postępownia Administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Rzetelność, terminowość i samodzielność
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Spełnianie warunków, o których mowa w art. 114a ust. 1 ustawy - Prawo Farmaceutyczne
  • Płynne i biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Kreatywność
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Umiejętność zarządzania ludźmi
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatek za wieloletnią pracę (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie w atrakcyjnej cenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenia
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Doświadczoną kadrę pracowniczą gotową do pomocy i współpracy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę w pracy

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowo-terenowa,
  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na II piętrze w Delegaturze we Włocławku
  • budynek i pomieszczenia urzędu są częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (budynek nie posiada windy, na II piętrze brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, w pomieszczeniach Inspektoratu znajduje się pętla indukcyjna),
  • praca poza siedzibą urzędu związana z przeprowadzaniem kontroli w podległych jednostkach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego (możliwość wystąpienia barier architektonicznych w placówkach podlegających kontroli),
  • praca przy komputerze może odbywać się powyżej 4 godzin dziennie,
  • podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe,
  • urząd nie dysponuje samochodem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych,
  • kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu,
  • praca może odbywać się pod presją czasu lub w warunkach stresujących.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

Wzór oświadczenia o braku konfliktu interesów i zgłoszenie informacji, o których mowa w art. 114a ust. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2301 ze zm.) - zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 sierpnia 2018 r. w sprawie oświadczeń o braku konfliktu interesów.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 3206180

 

Ogłoszenie o naborze zostało opublikowane na stronie internetowej KPRM i Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Bydgoszczy. Nie ponosimy odpowiedzialności za treści przedruków umieszczanych w innych miejscach.

Wyniki naboru opubliikujemy po jego zakończeniu w BIP KPRM, BIP Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Bydoszczy oraz w siedzibie Inspektoratu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów zweryfikujemy pod względem formalnym złożone przez Ciebie dokumenty.

Jeżeli przejdziesz pomyślnie weryfikację zostaniesz zaproszony/zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną, na której sprawdzimy Twoją wiedzę i umiejętności.

Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testu weryfikującego Twoją wiedzę i umiejętności przed rozmową kwalifikacyjną.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa wykonywania zawodu farmaceuty
  • Oświadczenie o braku konfliktu interesów i zgłoszenie informacji, o których mowa w art. 114a ust. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 18 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121851"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
VI piętro, pokój nr 61
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, tel. 523206180, fax 523225896, e-mail: wif@farmacja-bydgoszcz.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Pan Sławomir Rzepecki, e-mail: iod@oin.info.pl, tel. 602734255. Możesz też przesłać do nas korespondencję, kierując ją na adres: ul. Konarskiego 1 - 3, 85-066 Bydgoszcz lub e-mail: wif@farmacja-bydgoszcz.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub świadczące usługi na rzecz ADO. Pełna informacja dostępna jest na stronie www.farmacja-bydgoszcz.pl
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Bydgoszczy

Udostępnił: Ewelina Florczyk

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. administracyjno-kadrowych

Wprowadzono: 02.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×