Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Miejska Policji we Włocławku
87-800 Włocławek Okrężna 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 135721 / 28.03.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjnej zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Odziału Kancelarii Tajnej w KMP Włoclawek,
  • przyjmuje, sprawdza i rejestruje dokumenty niejawne wytworzone przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
  • prowadzi i ewidencjonuje dokumenty niejawne w stosownych dziennikach, rejestrach służbowych oraz programie informatycznym "Kancelaria Tajna",
  • obsługuje interesantów Kancelarii Tajnej,
  • wykonuje czynności poligraficzne w zakresie powielania dokumentów niejawnych,
  • sporządza półroczne rozliczenia oraz wykazy dokumentów niejawnych, pobieranych przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
  • sprawuje bieżący nadzór nad prawidłową obsługą Stanowiska Systemu Niejawnego Policji (SNP),
  • sprawdza i przekazuje do składnicy akt KWP w Bydgoszczy i KMP we Włocławku spisy akt, sporządzane przez funcjonariuszy i pracowników,
  • współpracuje z prokuraturami, sądami, CBŚP oraz Wydziałem ds. OIN KWP w Bydgoszczy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy w administracji publicznej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
  • Umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obslugi komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie humanistyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w urzędach administracji publicznej
  • Znajomość przepisów resortowych,
  • Umiejętność analizy, syntezy.
  • Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
calendar icon

Aplikuj

do 8 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135721"
na adres:
Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 Włocławek
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 753 51 26
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.04.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Włocławku

Udostępnił: Edyta Żakowiecka

Komórka organizacyjna: Referat Kadr, Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 28.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×