Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Miejska Policji we Włocławku
87-800 Włocławek Okrężna 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 131418 / 12.12.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Jednoosobowego Stanowiska ds. Prezydialnych Komisariatu Policji w Kowalu
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizowanie problematyki kancelaryjno-biurowej oraz obiegu dokumentacji służbowej w KP Kowal,
  • prowadzenie dziennika korespondencyjnego dla korespondencji wpływającej i wychodzącej, nadawanie jej biegu oraz kontrolowanie rozchodu korespondencji,
  • wprowadzanie, rejestrowanie i aktualizowanie danych w bazach: KSIP, ERCDŚ, SESPol, SWOP, RSOW oraz innych dostępnych źródłach,
  • rejestrowanie czasu pracy i służby,
  • gromadzenie, aktualizowanie, rejestrowanie oraz prowadzenie ewidencji zbiorów aktów prawnych,
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania lub przeznaczonej do wybrakowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
  • Umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się,
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie humanistyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w urzędach administracji publicznej
  • Znajomość przepisów resortowych,
  • Umiejętność analizy, syntezy.
  • Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
calendar icon

Aplikuj

do 26 grudnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131418"
na adres:
Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 Włocławek
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 753 51 26
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.12.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Włocławku

Udostępnił: Edyta Żakowiecka

Komórka organizacyjna: Referat Kadr, Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 12.12.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×