Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi
89-500 Tuchola ul. Sępoleńska 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 129815 / 10.11.2023
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: organizacyjnych Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi obsługę techniczno - biurową sekretariatu komendanta powiatowego psp (obsługa interesantów, organizacja narad służbowych)
  • Prowadzi sprawy z zakresu ochrony danych osobowych
  • Realizuje zadania z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy powiatowej psp
  • Zapewnia właściwy obieg dokumentacji i nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej psp (ewidencjonuje pocztę wpływającą i wychodzącą, wysyła korespondencję)
  • Obsługuje środki komunikacji elektronicznej i łączności w celu zapewnienia sprawnej komunikacji z jednostkami współpracującymi, współdziałającymi z komendą powiatową psp
  • Współorganizuje uroczystości, okolicznościowe apele i zawody sportowo - pożarnicze, prowadzi kronikę komendy powiatowej psp,
  • Przygotowuje pisma, informacje, sprawozdania i analizy
  • Przyjmuje i prowadzi rejestr skarg i wniosków
  • Organizuje system kontroli wewnętrznej i zarządczej w komendzie powiatowej psp
  • Realizuje zadania związane z prowadzeniem archiwum komendy powiatowej psp
  • Zastępuje w ograniczonym zakresie osobę na stanowisku pracy ds. kadrowych i ds. finansowych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji
  • Spełnienie warunku: w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Znajomość obsługi programów komputerowych: Ft-Kadry, Ft-Płace, Ft-FK
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu kwalifikacyjnego
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • W przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2
  • Kopia prawa jazdy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość programów komputerowych: Ft-Kadry, Ft-Płace, Ft-FK
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I stopnia
calendar icon

Aplikuj

do 17 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 129815"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sępoleńska 20, 89-500 Tuchola
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
w dni robocze od godziny 8⁰⁰ do 15⁰⁰ pod numerem telefonu: 47 75 14 220
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi

Udostępnił: Arkadiusz Kroll

Komórka organizacyjna: Zastępca Komendanta

Wprowadzono: 10.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×