Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Toruniu
87-100 Toruń Ul. Marii Skłodowskiej-Curie 71A
print as PDF
Ogłoszenie nr 144815 / 09.11.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: kancelaryjnych Dział Administracyjny
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi Kancelarię i jest odpowiedzialna za składnicę akt Inspektoratu
  • dokonuje komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z urzędu
  • zapewnia obsługę sekretariatu Inspektoratu, w tym rejestruje decyzje i postanowienia
  • rozdziela ZPO na poszczególnych pracowników
  • udostępnia akta do przeglądania interesantom
  • sporządza wymagane na tym stanowisku informacje i sprawozdania (w tym statystyczne i GUS-owskie)
  • archiwizuje dokumentację postępowań administracyjnych
  • prowadzi rejestry określone w instrukcji kancelaryjnej
  • prowadzi sprawy związane z wydawaniem zaświadczeń przez Inspektorat w tym o zakończeniu budowy
  • przygotowuje zamówienia artykułów biurowych dla Inspektoratu
  • wykonuje zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Toruńskiego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • biegła umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
  • znajomość ustawy prawo budowlane i kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • odpowiedzialność, rzetelność, dokładność
  • umiejętność tworzenia i redagowania pism
  • dobra organizacja pracy
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Ciekawe zadania
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 25 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
POWIATOWY INSPEKTORAT
NADZORU BUDOWLANEGO dla POWIATU TORUŃSKIEGO
z/s w TORUNIU
ul. Marii Skłodowskiej–Curie 71A
87-100 Toruń

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
56 661-19-20
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Toruniu

Udostępnił: Witold Prochera

Komórka organizacyjna: Dział Prawno-Organizacyjny

Wprowadzono: 09.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×