Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią
89-100 Nakło nad Notecią ul. Strażacka 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 126285 / 30.08.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjnych w Sekcji organizacyjno-kadrowej
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sekretariat Komendanta Powiatowego PSP, organizuje odprawy służbowe, szkolenia wewnętrzne i konferencje z udziałem Komendanta Powiatowego PSP
  • ewidencjonuje korespondencję zewnętrzną i wewnętrzną, koordynuje jej obieg pomiędzy komórkami organizacyjnymi
  • prowadzi ewidencję obecności w służbie/pracy i gromadzi dokumentację związaną z nieobecnością w służbie/pracy, opracowuje zbiorcze analizy
  • realizuje zadania z zakresu ochrony danych osobowych, opracowuje dokumenty i sprawozdania w tym zakresie
  • opracowuje plan kontroli wewnętrznych, koordynuje jego realizację, przeprowadza kontrole wewnętrzne
  • obsługuje wnioski o wypłatę świadczeń socjalno-bytowych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, w tym Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego oraz inne wymagane sprawozdania z zakresu bieżącej działalności Komendy
  • prowadzi archiwum zakładowe
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok wykonywania zadań w urzędach administracji publicznej
  • znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
  • znajomość przepisów prawa: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów RODO
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, zaangażowania w realizację zadań służbowych i specyfikę urzędu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • odbyte szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek stażowy w wysokości 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego
  • nagrody jubileuszowe
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne ("trzynastka")
  • możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń majątkowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń/świadectw ukończenia szkoleń
calendar icon

Aplikuj

do 8 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 126285"
na adres:
SEKRETARIAT
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Strażacka 3
89-100 Nakło nad Notecią
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Sekcja organizacyjno-kadrowa 477513720
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.09.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią

Udostępnił: Katarzyna Krzoska

Komórka organizacyjna: Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Wprowadzono: 30.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×