Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią
89-100 Nakło nad Notecią ul. Kościelna 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 125211 / 10.08.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

PINB
#administracja publiczna #budownictwo #działalność inspekcyjna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przeprowadza kontrolę budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia
  • dokonuje kontroli istniejących obiektów budowlanych, obejmujących głownie ocenę ich stanu technicznego oraz ocenę zgodności użytkowania z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi
  • bierze udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych
  • opracowuje wnioski i zalecenia pokontrolne
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych
  • przygotowuje projekty decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przyjmuje skargi i wnioski, należycie i terminowo załatwia skargi i wnioski, przyjmuje interesantów i udziela im wyjaśnień
  • wykonuje inne czynności wynikające z ustawy Prawo budowlane, zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie z zakresu budownictwa
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub w obszarze związanym z budownictwem lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych w obszarze związanym z budownictwem
  • uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane (wraz z przepisami wykonawczymi i techniczno-budowlanymi), Rozporządzenia Rady Ministrów w spr. organizacji przyjmowania skarg i wniosków , ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
  • Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
  • umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi oraz samodzielnego sporządzania i redagowania pism
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu budownictwa, architektury lub ochrony środowiska
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w prowadzeniu postępowań administracyjnych w administracji publicznej na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub praca w obszarze związanym z budownictwem
  • umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • odporność na stres
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jako osoba ze szczególnymi potrzebami mozesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu  - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Warunki pracy

praca administracyjno - biurowa w siedzibie inspektoratu, wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych i przeprowadzanie oględzin na terenie powiatu nakielskiego. Mozliwość wyjazdów służbowych (szkolenia). Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej. Praca związana z bezpośrednią obsługą klienta. Praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej. Siedziba inspektoratu znajduje się na I piętrze budynku bez windy, pomieszczenia biurowe nie są przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Zgodnie z ustawą o służbie cywilnej członek korpusu służby cywilnej nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia bez pisemnej zgody dyrektora generalnego urzędu, ani wykonywac czynności lub zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy lub podważających zaufanie do służby cywilnej.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja formalna dokumentów

mozliwość przeprowadzenia testu wiedzy

rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-11-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdem silnikowym kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r., do dnia 31 lipca 1990r., kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł, służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125211"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią
ul. Kościelna 8
89-100 Nakło nad Notecią
z dopiskiem: "oferta pracy Inspektor PINB"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(52) 386-11-16
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią, ul. Kościelna 8, 89-100 Nakło nad Notecią, tel. (52) 386-11-16
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: m.plowas.pinb@powiat-nakielski.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe gromadzone w toku naboru nie będą przekazywane innym podmiotom.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią

Udostępnił: Andrzej Niedbała

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 10.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×