Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią
89-100 Nakło nad Notecią ul. Kościelna 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 125211 / 10.08.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

PINB
#administracja publiczna #budownictwo #działalność inspekcyjna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przeprowadza kontrolę budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia
  • dokonuje kontroli istniejących obiektów budowlanych, obejmujących głownie ocenę ich stanu technicznego oraz ocenę zgodności użytkowania z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi
  • bierze udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych
  • opracowuje wnioski i zalecenia pokontrolne
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych
  • przygotowuje projekty decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przyjmuje skargi i wnioski, należycie i terminowo załatwia skargi i wnioski, przyjmuje interesantów i udziela im wyjaśnień
  • wykonuje inne czynności wynikające z ustawy Prawo budowlane, zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie z zakresu budownictwa
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub w obszarze związanym z budownictwem lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych w obszarze związanym z budownictwem
  • uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane (wraz z przepisami wykonawczymi i techniczno-budowlanymi), Rozporządzenia Rady Ministrów w spr. organizacji przyjmowania skarg i wniosków , ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
  • Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
  • umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi oraz samodzielnego sporządzania i redagowania pism
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu budownictwa, architektury lub ochrony środowiska
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w prowadzeniu postępowań administracyjnych w administracji publicznej na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub praca w obszarze związanym z budownictwem
  • umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • odporność na stres
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdem silnikowym kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r., do dnia 31 lipca 1990r., kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł, służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125211"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią
ul. Kościelna 8
89-100 Nakło nad Notecią
z dopiskiem: "oferta pracy Inspektor PINB"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(52) 386-11-16
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią

Udostępnił: Andrzej Niedbała

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 10.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×