Biuro - zdjęcie 26 - plan budynku
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mogilnie
88-300 Mogilno Ul. Marii Konopnickiej 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 144623 / 05.11.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Mogilnie
#administracja publiczna #budownictwo #prawo
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadzanie kontroli budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonywania z pozwoleniem na budowę , projektem budowlanym ,przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dot. bezpieczeństwa ludzi i mienia.
  • Dokonywanie kontroli istniejących obiektów budowlanych ,obejmujących głównie ocenę ich stanu technicznego oraz ocenę zgodności użytkowania z przeznaczeniem ,warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi.
  • Udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych
  • Opracowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich egzekwowanie
  • Przyjmowanie skarg i wniosków, należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzialenie im wyjaśnień
  • Wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zaleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • Przygotowywanie projektów decyzji ,postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych
  • Obsługa prawno - administracyjna biura w PINB Mogilno
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie średnie specjalność: budownictwo ogólne ,instalacje sanitarne (wodno-kanalizacyjne , gazowe),instalacje elektryczne ,drogowe wyższe specjalność: prawo
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych oraz obszarze związanym z budownictwem
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w terenie , praca biurowa ,praca przy komputerze do 4h dziennie . Warunki uciążliwe , szkodliwe bądź niebezpieczne nie występują .

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Kandydat powinien być pełnosprawny ruchowo ze względu na charakter pracy ,związanej z kontrolą na budowie i koniecznością np. wchodzenia po drabinie , poruszania się po rusztowaniu czy schodzenia do wykopów. Uprzejmie informujemy ,że skonsultujemy się z wybranymi kandydatami tzn. z osobami spełniającymi wymagania formalne oraz których aplikacja wpłynie do PINB w terminie. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie . Oferty otrzymane w formie elektronicznej , po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezatrudnionych podlegają zniszczeniu po upływie trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy. Szczegółowe informacje drogą e-mail: sekretariat@cmg.pinb.gov.pl

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-11-18
Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-12-08
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uzyskania prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 12 listopada 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144623"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mogilnie ,ul. M. Konopnickiej 20
88-300 Mogilno
z dopiskiem " Oferta pracy".
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(52) 318-54-40
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.11.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO, Dz. Urz. UE L 119, s. 1), informujemy, iż:

    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mogilnie, reprezentowany przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, z siedzibą: ul. Marii Konopnickiej 20, 88-300 Mogilno. Kontakt z Administratorem: pinb@pinbmogilno.pl.

    2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni w naszej jednostce Paweł Modrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: inspektor@kiodo.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

    a) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

    w związku z realizowaniem zadań wynikających z przepisów prawa, w szczególności;

    • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,

    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,

    • ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

    b) wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowanej

    władzy publicznej powierzonej Administratorowi na podstawie (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),

    c) Państwa dane mogą być także przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń wynikających z

    przepisów prawa cywilnego oraz obrony przed takimi roszczeniami, jeśli takie się pojawią

    lub dla prawidłowej realizacji umowy (art. 6 ust.1 lit. b RODO).

    4. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wymienionych powyżej celów w oparciu o przepisy prawa. Dane osobowe przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO będą przechowywane przez okres trwania łączącej nas umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych – zgodnie z ustawowym terminem ich przedawnienia.

    5. Odbiorcami Państwa danych mogą być wyłącznie urzędy i instytucje państwowe na podstawie odrębnych przepisów prawa lub podmioty, z którymi Administrator podpisał umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych np. z zakresu obsługi IT.

    6. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, wniesienia sprzeciwu z powodu Państwa szczególnej sytuacji. Mają Państwo również prawo do żądania od nas ograniczenia przetwarzania Państwa danych. Jeżeli uznają Państwo, że dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    7. W ramach przetwarzania danych nie stosujemy metod polegających na zautomatyzowanym

    podejmowaniu decyzji, w tym profilowania.

    8. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak jest ono niezbędne do realizacji świadczeń i innej działalności wynikającej z wymienionych wcześniej aktów prawnych.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mogilnie

Udostępnił: Justyna Kleczkowska

Komórka organizacyjna: PINB Mogilno

Wprowadzono: 05.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×