Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
88-100 Inowrocław al. Ratuszowa 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 134258 / 24.02.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: ds. organizacji Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie Kancelarii Ogólnej stosownie do przepisów oraz obsługa Sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • przyjmowanie gości kancelarii i klientów umówionych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu i jego Zastępcy
  • prowadzenie kalendarza spotkań, wydarzeń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu i jego Zastępcy
  • udzielanie informacji zainteresowanym, informowanie o pracy kancelarii, inspektoratu, nieobecnościach, zastępstwach, kontrolach w tym obsługa telefoniczna
  • udzielanie odpowiedzi na wnioski w sprawie informacji publicznej
  • udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski ogólne podmiotom zainteresowanym w zakresie organów rządowych i samorządowych, biegłych i innych urzędów i instytucjiprzygotowywanie prezentacji i wykazów na zlecenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu bądź jego Zastępcy (lub osoby upoważnionej) w zakresie działalności organu
  • obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej i poczty elektronicznej organu administracji publicznej
  • obsługa platformy e-KOB, e-CRUB ,serwisu bazy aktów prawnych LEX w zakresie: zapewnienia dostępu upoważnionym pracownikom
  • planowanie, wdrażanie oraz obsługa systemu EZD, SOBAP
  • obsługa Biuletynu Informacji Publicznej oraz wywieszanie na tablicach ogłoszeń, informacji i zarządzeń
  • koordynowanie czynności i dokumentów związanych z dostępnością Inspektoratu
  • obsługa innych witryn, rejestrów i systemów internetowych w zakresie: zapewnienia dostępu upoważnionym pracownikom
  • zapewnienie właściwego i sprawnego obiegu dokumentów wpływających, wychodzących oraz wewnętrznych (w tym tworzonych do użytku służbowego),
  • prowadzenie oraz kontrola rejestrów spraw prowadzonych w formie elektronicznej i w formie papierowej (w tym sprawdzenie poprawności rejestrowania spraw w serwisie/ rejestrze internetowym – literówki, nazewnictwo, dokładny opis sprawy, adnotacje o przeniesieniach, zakończenia spraw),
  • wydanie legitymacji służbowych
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek
  • przygotowywanie projektów sprawozdań
  • przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności stanowiska
  • prowadzenie gospodarki sprzętowej, materiałowej i zaopatrzenia w szczególności poprzez rejestr środków materiałowych, ewidencję bloczków mandatowych, rejestrację aut służbowych na przeglądy i naprawy, prowadzenie spraw wiązanych z przyjmowaniem i likwidacją środków trwałych, prowadzenie dokumentacji likwidacyjnej
  • prace związane z usługami poligraficznymi na potrzeby organu, prawidłowe gospodarowanie powierzonymi materiałami poligraficznymi
  • przygotowywanie zaleceń dla Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu bądź jego zastępcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. terminowość szkoleń, wprowadzanie zmian w instrukcjach i regulaminach),
  • koordynowanie szkoleń pracowników
  • koordynowanie wyjazdów służbowych (ewidencja wyjść, drugi ścisłego zarachowania, delegacje),
  • prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu biurowego
  • prowadzenie książki kontroli zewnętrznych oraz zbioru protokołów sporządzanych przez jednostki kontrolujące
  • prowadzenie spraw związanych z naborem na wole stanowiska pracy
  • organizacja stażów i praktyk zawodowych
  • prowadzenie rejestru zarządzeń
  • sporządzanie pism, zaświadczeń, wezwań w zakresie kompetencji organu
  • prowadzenie rejestrów zawiadomień o przeprowadzonych kontrolach obiektów wielkopowierzchniowych, sporządzanie wezwań w sprawie braku zawiadomień, prowadzenie teczek obiektów wielkopowierzchniowych
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • prowadzenie archiwum zakładowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata praca urzędnicza administracyjna obsługi sekretariatu lub kancelarii, praca w sądzie lub przy komorniku/notariuszu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu budownictwa (lub inżynierii środowiska, elektrotechniki, telekomunikacji, geodezji, administracji, prawa
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata praca w organie nadzoru budowlanego
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Do zakresu działania pracownika na stanowisku referenta ds. organizacji należy obsługa organizacyjna i administracyjna Inspektoratu w tym dbanie o profesjonalny wizerunek Kancelarii

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 11 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134258"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
Aleja Ratuszowa 38
100 Inowrocław
III piętro, pok. 156
z dopiskiem "oferta pracy"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
52 35 92 153
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Inowrocławiu, al. Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław

    • Kontakt do inspektora ochrony danych:kancelaria@bip.pinb.inowroclaw.pl

    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    • Informacje o odbiorcach danych: Dostęp do danych osobowych kandydatów na stanowisko pracy w służbie cywilnej ma jedynie Administrator oraz upoważnieni przez Administratora pracownicy.

    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    • Uprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do usunięcia danych osobowych;

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    • Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    • Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    • Inne informacje:podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu

Udostępnił: Paweł Czobot

Komórka organizacyjna: PINB w Inowrocławiu

Wprowadzono: 24.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×