Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
88-100 Inowrocław al. Ratuszowa 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 141890 / 27.08.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: budowlanych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
#administracja publiczna #budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie działalność inspekcyjnej w zakresie sprawdzania: prawidłowości przebiegu procesu budowlanego (kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, w tym kontrola zgodności realizacji inwestycji budowlanej z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, sztuką budowlaną), posiadanych uprawnień, zaświadczeń osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, c) stosowania prawidłowych, odpowiednich i zgodnych z przepisami wyrobów budowlanych, utrzymania obiektów budowlanych, właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodności użytkowania obiektu budowlanego z jego przeznaczeniem
  • Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: realizowania budowy bez wymaganego pozwolenia na budowę, realizowania budowy bez wymaganego zgłoszenia, realizowania innych robót budowlanych z naruszeniem prawa, samowolnej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, oddawania do użytkowania obiektów budowlanych w trybie zawiadomienia o zakończeniu budowy, prowadzenie postępowań egzekucyjnych
  • Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych
  • Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • Opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych
  • Przygotowywanie, zgodnie ze zleceniem Inspektorów, dokumentacji wychodzącej oraz wewnętrznej (tworzonej do użytku służbowego) np. kserokopie, potwierdzenie zgodności itp.)
  • Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Powiatowego Inspektora lub Zastępcę Powiatowego Inspektora (lub osobę upoważnioną)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe budownictwo lub pokrewne,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok co najmniej 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych oraz obszarze związanym z budownictwem
  • uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (wraz z przepisami wykonawczymi)
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata co najmniej 3 lata w prowadzeniu postępowań administracyjnych oraz obszarze związanym z budownictwem
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie Inspektoratu

- wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych i przeprowadzanie oględzin na terenie Powiatu Inowrocławskiego

- reprezentacja Urzędu

- narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy z oprogramowaniem

- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę

- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej

- bariery architektoniczne: brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda i schodołaz

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141890"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
al. Ratuszowa 38
88-100 Inowrocław
III piętro, pok. 156
z dopiskiem "oferta pracy"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(52) 35 92184
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu, al. Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław

    • Kontakt do inspektora ochrony danych: kancelaria@bip.pinb.inowroclaw.pl

    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    • Informacje o odbiorcach danych: Dostęp do danych osobowych kandydatów na stanowisko pracy w służbie cywilnej ma jedynie Administrator oraz upoważnieni przez Administratora pracownicy.

    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    • Uprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do usunięcia danych osobowych;

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    • Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    • Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    • Inne informacje:podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu

Udostępnił: Paweł Czobot

Komórka organizacyjna: PINB w Inowrocławiu

Wprowadzono: 27.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×