Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy
85-039 Bydgoszcz ul. Hetmańska 28
print as PDF
Ogłoszenie nr 144023 / 18.10.2024
Dołącz do nas jako:

zastępca głównego księgowego

Wydział Finansowo-Księgowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi nadzór nad całością rachunkowości Inspektoratu zgodnie z zasadami rachunkowości, (znajomość Ustawy o rachunkowości, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13.09.2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej)
  • wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych,
  • dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • prowadzi nadzór w zakresie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • kompletuje dokumenty księgowe dotyczące wydatków budżetowych, majątku trwałego i ZFŚS, zatwierdza je, dekretuje i wprowadza je do systemu księgowego w układzie rodzajowym, w układzie klasyfikacji budżetowej i zadaniowej,
  • dekretuje, wprowadza do systemu dowody księgowe dot. dochodów,
  • nadzoruje gospodarowanie środkami finansowymi,
  • prowadzi księgi rachunkowe przy użyciu profesjonalnych programów użytkowanych przez Inspektorat,
  • sporządza sprawozdania finansowe jednostki oraz sprawozdania budżetowe w zakresie wydatków,
  • sporządza analizy finansowe na potrzeby wewnętrzne i na potrzeby jednostek nadrzędnych,
  • opracowuje projekt planów finansowych dochodów i wydatków budżetu Inspektoratu oraz na bieżąco dokonuje zmian w planie finansowym jednostki,
  • opracowuje harmonogram wydatków oraz dokonuje – w miarę potrzeb – jego modyfikacji,
  • przygotowuje dane do wpłat na PFRON,
  • sporządza sprawozdania do GUS w zakresie majątku trwałego,
  • przygotowuje dane w zakresie wynagrodzeń do sprawozdań GUS,
  • nadzoruje czynności związane z obsługą elektronicznego systemu budżetu państwa TREZOR w celu zapewnienia szybkiego przepływu informacji dotyczących budżetu państwa,
  • przygotowuje materiały zespołom spisowym (arkusze spisu), wycenia arkusze spisu, rozlicza inwentaryzację aktywów i pasywów, w tym inwentaryzacje majątku trwałego,
  • opracowuje i aktualizuje zarządzenia wewnętrzne w zakresie prowadzenia rachunkowości – politykę rachunkowości,
  • przygotowuje projekty zarządzeń wewnętrznych o przeprowadzaniu inwentaryzacji,
  • zatwierdza dowody księgowe w systemie księgowym, zamyka miesiące sprawozdawcze w systemie księgowym, zamyka i otwiera rok sprawozdawczy w systemie księgowym,
  • zastępuje Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych w dniu 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki na stanowiskach kierowniczych w księgowości; b) ukończona średnia, policealną lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki na stanowiskach kierowniczych w księgowości; c) legitymowanie się wpisem do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
  • Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce aktualnie obowiązujących ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o klasyfikacji budżetowej wydatków i dochodów oraz rozporządzenia o szczególnych zasadach prowadzenia rachunkowości w jednostkach budżetowych,
  • Znajomość programu Płatnik,
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Word, Excel,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, terminowość, kreatywność, odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe • Znajomość zagadnień dotyczących wynagrodzeń (opodatkowanie, ubezpieczenie społeczne), • Umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, • Znajomość bankowości elektronicznej NBP.
  • Doświadczenie zawodowe • Doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w działach finansowych, ekonomicznych, księgowych w jednostce budżetowej,
Co oferujemy

·         ciekawą i stabilną pracę w jednostce administracji publicznej,

·         zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

·         dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

·         możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,

·         możliwość przystąpienie do Pracowniczych Programów Kapitałowych,

·         dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

·         dodatkowe wynagrodzenie roczne,

·         nagrody jubileuszowe,

·         perspektywę objęcia stanowiska Głównego Księgowego po zdobyciu doświadczenia na stanowisku Zastępcy Głównego Księgowego.

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

 

Warunki pracy
  •      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  •      siedziba WITD w Bydgoszczy mieści się w pomieszczeniach na III i IV piętrze w budynku bez windy.
Dodatkowe informacje

Dokumenty aplikacyjne składane w formie papierowej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Dokumenty aplikacyjne składane w formie elektronicznej przez E-PUAP muszą być opatrzone profilem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty aplikacyjne składane w formie elektronicznej przez e-mail muszą być opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym.

Oferty złożone po terminie, a także niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. Uzupełnienie oferty nie jest możliwe po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert. Za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail, adres do korespondencji. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu /52/ 323-83-50,

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

 

·         rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie lustracyjne, dla osób, które urodziły się przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 30 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144023"
na adres:
Wymagane dokumenty można składać osobiście w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego przy ul. Hetmańskiej 28 w Bydgoszczy (IV piętro) w godzinach od 8:00 do 15:00, lub przesłać pocztą na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy, ul. Hetmańska 28, 85-039 Bydgoszcz. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Inspektoratu.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
052 323 83 50
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że:

    ·  Administratorem Pana/i danych osobowych jest Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego w Bydgoszczy, z siedzibą przy ulicy Hetmańskiej 28.

    ·  Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@witd.bydgoszcz.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Hetmańska 28, 85-039 Bydgoszcz (z dopiskiem ochrona danych osobowych).

    Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata, kandydatki do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Bydgoszczy . Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata, kandydatki podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy

Udostępnił: Małgorzata Ciesielczuk

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 18.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×