Bydgoszcz - panorama
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
85-090 Bydgoszcz ul. Powstańców Wielkopolskich 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 90264 / 03.01.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: nadzorowania i administrowania systemami teletransmisyjnymi i telekomutacyjnymi w Zespole Telekomunikacji Wydziału Łączności i Informatyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administruje systemy teletransmisyjne (sieć POLMAN i OST112) i telekomutacyjne (telefonia IP, ISDN oraz analogowa)
  • wykonuje projekty techniczne i uczestniczy w projektach budowy, rozbudowy i modernizacji sieci telekomunikacyjnych oraz prowadzi nadzór nad nowo wdrażanymi systemami
  • zajmuje się obsługą serwisową sieci OST112 i VoIP usuwając nietypowe awarie systemów oraz wspomaga innych pracowników będąc ekspertem w tej dziedzinie
  • analizuje potrzeby i planuje w perspektywie rocznej nowe przedsięwzięcia telekomunikacyjne, przeglądy serwisowe oraz zaopatrzenia w niezbędne materiały i sprzęt dla jednostek województwa kujawsko – pomorskiego
  • opracowuje dokumentację dotyczącą zamówień publicznych na dostawę sprzętu, materiałów oraz usług serwisowych z zakresu łączności
  • uczestniczy w odbiorach dostarczanego sprzętu, materiałów oraz nadzoruje realizację poprawności realizacji umów oraz usług serwisowych, współpracuje z firmami
  • uczestniczy w seminariach i szkoleniach oraz naradach technicznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu telekomunikacyjnym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w sektorze telekomunikacyjnym
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • znajomość standardów łączności przewodowej
  • znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych (sprzęt i oprogramowanie)
  • zaawansowana znajomość rynku telekomunikacyjnego (sprzęt i oprogramowanie)
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu telekomunikacyjnym, specjalizacja: telekomutacja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok projektowania oraz zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Prace polegające na uczestniczeniu w planowaniu oraz monitorowaniu i zarządzaniu systemem telefonii w tym telefonii IP, monitorowaniu i zarządzaniu zasobami systemu Ogólnopolskiej Sieć Teleinformatycznej dla numeru 112 (OST112) oraz usługami teleinformatycznymi uruchomionymi w ramach sieci OST112, obsłudze technicznej rejestratorów rozmów, realizacji zadań związanych z utrzymaniem w sprawności analogowych i cyfrowych linii dla terminali abonenckich, łączy telefonicznych, teleinformatycznych. Z uwagi na występującą sporadycznie konieczność wyjazdów służbowych pożądane są uprawnienia do kierowania pojazdami. Realizacja zadań wymaga współdziałania z wewnętrznymi służbami technicznymi łączności resortowej i publicznymi operatorami telekomunikacyjnymi w celu niezwłocznego usuwania uszkodzeń    w nadzorowanych systemach oraz urządzeniach telekomunikacyjnych. Występuje możliwość reprezentowania urzędu w spotkaniach oraz szkoleniach branżowych.  Praca wykonywana jest przed monitorem komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Realizacja czynności technicznych może sporadycznie wymagać użycia siły fizycznej. Nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy. Praca wykonywana jest    z wykorzystaniem sprzętu komputerowego oraz urządzeń pomiarowo-kontrolnych. Stałe stanowisko pracy usytuowane jest w budynku na poziomie „0” (parter). W poziomych ciągach komunikacyjnych kondygnacji ”0” występują schody redukujące różnice poziomów pomiędzy poziomami poszczególnych części budynku. Do stanowiska pracy nie można się dostać bez pokonania 5 stopni schodów które nie są wyposażone w windy lub podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Na kondygnacji budynku, na której znajduje się stanowisko pracy nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

 

Dodatkowe informacje

Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 3400,-zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 14 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90264"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz


  • Dokumenty należy złożyć do: 14.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

Udostępnił: Anna Burchardt-Komorowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 03.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×