Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy
85-039 Bydgoszcz Ul. Hetmańska 28
print as PDF
Ogłoszenie nr 102051 / 06.07.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: egzekucji Wydział prawny
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • podejmuje czynności dotyczące prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających w zakresie należności wynikających z wydawanych przez Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego orzeczeń, w egzekucji administracyjnej lub sądowej oraz w postępowaniach upadłościowych prowadzonych wobec zobowiązanych podmiotów,
  • przygotowuje projekty pism w ramach postępowań egzekucyjnych i sądowych w tym wezwania, postanowienia, zażalenia, skargi, wnioski i pozwy,
  • przygotowuje projekty wniosków o ukaranie, sprzeciwów, apelacji i innych pism w toku postępowania w sprawach o wykroczenia,
  • przygotowuje projekty decyzji administracyjnych, postanowień, innych pism procesowych w toku postępowań administracyjnych prowadzonych przez Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora w zakresie przepisów ustawy-Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o drogach publicznych w tym w ramach postępowań odwoławczych oraz trybów nadzwyczajnych procedury administracyjnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe • min. 3 lata doświadczenia w administracji publicznej
  • znajomość: ustawy o transporcie drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawy prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o drogach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji wraz z aktami wykonawczymi, ustawy prawo upadłościowe, ustawy kodeks postepowania cywilnego w zakresie postępowania upominawczego oraz postępowania w sprawach o wyjawienie majątku;
  • sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe min. 3 lata doświadczenia w administracji publicznej na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub egzekucyjnych,
  • praktyczna umiejętność tworzenia projektów aktów administracyjnych oraz redagowania pism.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

-        praca przy komputerze;

-        siedziba WITD w Bydgoszczy mieści się w pomieszczeniach na IV piętrze w budynku bez windy.

Dodatkowe informacje

 

Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dostarczone faksem i po terminie, a także niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. Uzupełnienie oferty nie jest możliwe po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert. Za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisany list motywacyjny, życiorys lub CV i oświadczenia. W ofercie należy podać dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail, adres do korespondencji. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu /52/ 323-83-48

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

·         weryfikacja formalna nadesłanych ofert;

·         część ustna: rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study.

·         część pisemna:

-     test wiedzy wraz z pisemną wypowiedzią na zadany temat - dla kandydatów/kandydatek, którzy uzyskali co najmniej 50% punktów możliwych do uzyskania podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 18 lipca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 102051"
na adres:
85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 28
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
52 323 83 48
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że:

    ·           Administratorem Pana/i danych osobowych jest Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego w Bydgoszczy, z siedzibą przy ulicy Hetmańskiej 28, reprezentowany przez Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego.

    ·           Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adres e-mail: iod@witd.bydgoszcz.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Hetmańska 28, 85-039 Bydgoszcz (z dopiskiem ochrona danych osobowych).

Wytworzył/odpowiada: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy

Udostępnił: Małgorzata Ciesielczuk

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 06.07.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×