Bydgoszcz - panorama
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 142478 / 10.09.2024
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: analizy i sprawozdawczości w Dziale – Centrum Kompetencyjne Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CKB) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Aplikuj elektronicznie - link poniżej quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Samodzielnie przeprowadza analizę danych zawartych w CRBR w celu wytypowania zgłoszeń do weryfikacji oraz weryfikuje prawidłowość informacji do CRBR
  • Odpowiada na pytania skierowane przez podmioty na adres e-mail: crbr.help@mf.gov.pl w celu zapewnienia wsparcia podmiotów zewnętrznych w zakresie realizacji obowiązku dokonywania zgłoszenia do CRBR oraz rozwiązywania zgłoszonych przez nie problemów
  • Samodzielnie zgłasza awarie i błędy usługi CRBR oraz uczestniczy w testach wdrożeniowych zaproponowanych przez IT w zakresie CRBR w celu wykrycia błędów projektowych wdrażanego modułu, poprawności przyjętych założeń do tworzenia modułu oraz przygotowania propozycji rozwiązania napotkanych w trakcie testów problemów. Przygotowuje projekt komunikatu o wystąpieniu awarii dla odpowiednich służb IT w celu ich usunięcia i przywrócenia funkcjonalności systemu CRBR oraz przekazania do publicznej wiadomości informacji o utrudnieniu w dostępie do zasobów CRBR osobom zainteresowanym
  • Opracowuje statystyki i analizy w zakresie CRBR w celu przekazania informacji odnośnie pracy komórki CK CRBR oraz danych znajdujących się w CRBR dla Ministerstwa Finansów, Dyrektora IAS w Bydgoszczy oraz kierującego komórką CK CRBR dla efektywniejszego zarządzania kierowaną przez niego komórką organizacyjną
  • Współpracuje przy opracowywaniu propozycji zmian przepisów powszechnie obowiązujących lub wewnętrznych dotyczących CRBR w celu doprecyzowania obowiązujących przepisów, procedur wewnętrznych, zaproponowania nowych regulacji mających na celu usprawnienie realizacji założeń dotyczących utworzenia CRBR
  • Współpracuje z MF, KIS oraz Instytucjami Obowiązanymi w zakresie CRBR w celu zapewnienia sprawnej wymiany informacji między jednostkami, co przekłada się na zapewnienie prawidłowej realizacji zadań CRBR przypisanych poszczególnym jednostkom
  • Przedstawia własne propozycje modyfikacji istniejących przepisów, procedur w zakresie prowadzenia CRBR w celu ewentualnego ich wykorzystania do przedstawianych do Ministerstwa Finansów propozycji zmian w przepisach powszechnie obowiązujących lub zmian procedur wewnętrznych usprawniających działania związane z prowadzeniem CRBR
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • Podstawowa znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu spółek handlowych, ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Komunikatywność
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe preferowane ekonomiczne, informatyczne lub wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie ekonomii lub informatyki
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Umiejętność pracy w środowisku SQL
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,

  • Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy można znaleźć na stronie:
    https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/kujawsko-pomorski-urzad-skarbowy-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/Sia1/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-1?

Dodatkowe informacje

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta, która zostanie złożona bez wymaganych załączników nie będzie spełniała wymogów formalnych. Jednocześnie prosimy o przesyłanie tylko niezbędnych dokumentów.

Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.

Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).

ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY w aplikacji Elevato (przycisk APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).

W przypadku aplikacji elektronicznej - formularz zawiera niezbędne oświadczenia (należy zaznaczyć checkboxy). Osoba, która wygra nabór będzie zobowiązana do przekazania w dniu zatrudnienia kompletu podpisanych dokumentów aplikacyjnych.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór polegać będzie na sprawdzeniu wiedzy i umiejętności kandydata w formie testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej. Zastrzega się możliwość rezygnacji z testu i połączenia sprawdzenia wiedzy z rozmową kwalifikacyjną.

Test wiedzy może być przeprowadzony z wykorzystaniem aplikacji Testportal, a rozmowa kwalifikacyjna z wykorzystaniem MS Teams.

Zachęcamy do zapoznania się z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy (https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bydgoszczy/ogloszenia/nabor/wewnetrzne-procedury-naborow)

Jednocześnie informujemy, że osoby które będą uczestniczyły w rozmowie kwalifikacyjnej, otrzymają po ogłoszeniu wyniku naboru wiadomość e-mail z linkiem do dobrowolnej, anonimowej ankiety w aplikacji Testportal. Ankieta zawiera pytania dotyczące przebiegu rekrutacji i służy do badania poziomu satysfakcji tego procesu.

Zakres tematyczny przewidziany w naborze:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych
  • Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu

O terminach etapów naboru, warunkach organizacyjno–sprzętowych, niezbędnych do ewentualnego przeprowadzenia testu wiedzy z wykorzystaniem aplikacji Testportal oraz rozmowy z wykorzystaniem MS Teams zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną, ewentualnie telefonicznie – w tym celu niezbędne jest podanie adresu e-mailowego i numeru telefonu.

W oczekiwaniu na informacje dotyczące kolejnych etapów naboru przesyłane przez pracownika Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – zachęcamy do sprawdzania wszystkich folderów skrzynki e-mail, również SPAM.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 6227,01 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,369.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 32 56 (104, 110, 154) lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl

Kandydat wskazany do zatrudnienia podlega ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.

UWAGA! Składanie dokumentów odbywa się za pośrednictwem systemu elevato.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 15 września 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „ oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy - CKB"
Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
52 32 56 (104, 110, 154)
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18, (85-950) Bydgoszcz, e-mail: IAS.bydgoszcz@mf.gov.pl.

    Inspektor ochrony danych

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej IOD.bydgoszcz@mf.gov.pl lub telefonicznie +48 52 325 62 09.

    Cel i podstawy przetwarzania

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie i w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, przepisach ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej oraz w przepisach wykonawczych do wskazanych ustaw.

    Podanie wymaganych tymi przepisami danych jest niezbędne w toku przeprowadzania naboru na stanowisko pracy w Krajowej Administracji Skarbowej, a ich niepodanie uniemożliwi Pani/Panu udział w procesie rekrutacji.

    Podanie innych danych, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako udzielenie przez Panią/Pana dobrowolnej zgody na przetwarzanie tych danych osobowych dla celów postępowania rekrutacyjnego. Zgodę tak wyrażoną może Pani/Pan odwołać w dowolnym czasie.

    Powierzenie przetwarzania danych oraz odbiorcy danych

    Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione spółce elevato S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Michałowicza 12, (43-300) Bielsko-Biała, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000883924, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania.

    Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom jedynie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    Okres przechowywania danych

    Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zatrudnienia osoby wyłonionej w naborze.  

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także usunięcia danych osobowych w wypadkach określonych w przepisach prawa lub w sytuacji odwołania przez Panią/Pana zgody na dalsze przetwarzanie, chyba że dalsze przetwarzanie danych przez Administratora jest możliwe na innej podstawie prawnej.

    W wypadku uznania przez Panią/Pana, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.

    Informacje dotyczące zautomatyzowanego przetwarzania danych

    Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 („RODO”). 

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Udostępnił: Dorota Dahlke

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 10.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×