Bydgoszcz - panorama
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 143122 / 26.09.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: administrowania systemami niejawnymi w Referacie Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji (IWO) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Aplikuj elektronicznie - link poniżej quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje i prowadzi obsługę techniczną oraz instaluje i konfiguruje zainstalowane oprogramowanie w celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych.
  • Zarządza kontami i uprawnieniami użytkowników realizujących zadania w systemach przetwarzających informacje niejawne w celu zapewnienia ich prawidłowego funkcjonowania.
  • Wdraża procedury ochrony antywirusowej i nadzoruje profilaktykę antywirusową w systemach przetwarzających informacje niejawne w celu zapewnienia bezpieczeństwa systemów niejawnych.
  • Uczestniczy w opracowaniu dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie szczególnych wymagań bezpieczeństwa i procedur bezpiecznej eksploatacji systemów przetwarzających informacje niejawne w celu bezpiecznego korzystania z w/w systemów, a także opracowuje i uczestniczy w testach bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne w zakresie funkcjonowania, konfiguracji oraz zastosowanych zabezpieczeń w celu ich właściwej eksploatacji.
  • Dokonuje analizy zagrożeń oraz ryzyka bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych i informuje o wszelkich wykrytych lukach, naruszeniach i zagrożeniach w celu zapewnienia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
  • Wykonuje kopie bezpieczeństwa systemów i oprogramowania stanowisk komputerowych na których są przetwarzane informacje niejawne, przeprowadza konserwację oraz dokonuje napraw urządzeń wykorzystywanych w systemach, a także uczestniczy w wyjaśnianiu incydentów bezpieczeństwa teleinformatycznego dotyczących resortowych systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne oraz lokalnej infrastruktury teleinformatycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych przetwarzanych elektronicznie.
  • Organizuje i prowadzi szkolenia w zakresie zainstalowanego oprogramowania w systemach przetwarzających informacje niejawne dla pracowników/funkcjonariuszy Izby, w celu podnoszenia stanu wiedzy i kwalifikacji pracowników w tym zakresie, a także w przypadku wystąpienia takiej konieczności, współpracuje z Centrum Informatyki Resortu Finansów w celu pozyskania nowego sprzętu teleinformatycznego oraz niezbędnego oprogramowania.
  • Bierze udział w opracowywaniu, projektowaniu, konsultacjach oraz aktualizacji zabezpieczeń, polityk oraz innych dokumentów związanych z ochroną informacji prawnie chronionych w celu zapewnienia ich bezpieczeństwa i ochrony.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze bezpieczeństwa i ochrony informacji lub w obszarze informatyki lub obszarze administracji skarbowej.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne wydane przez ABW lub SKW.
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów z nią związanych oraz ustawy o służbie cywilnej i ustawy o KAS.
  • Znajomość systemów informatycznych pod względem ich budowy oraz konfiguracji.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe preferowane informatyczne, administracyjne, prawnicze albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie administracji.
  • Specjalistyczne szkolenie prowadzone przez ABW lub SKW w trybie art. 52 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie
  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku:7097,06 zł brutto przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,700
  • dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka")
  • nagrody jubileuszowe
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • możliwość skorzystania z różnych form aktywności sportowo-rekreacyjnych w ramach kart MultiSport oferowanych dla pracownika i członków jego rodziny
  • możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
  • Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynków wskazanych jako miejsca wykonywania pracy można znaleźć na stronie:

https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/3WpQ/content/dostepnosc-architektoniczna?

https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/kujawsko-pomorski-urzad-celno-skarbowy-w-toruniu/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/6QJk/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-23?

Dodatkowe informacje

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta, która zostanie złożona bez wymaganych załączników nie będzie spełniała wymogów formalnych. Jednocześnie prosimy o przesyłanie tylko niezbędnych dokumentów.

Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.

Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).

ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY w aplikacji ELEVATO (przycisk APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).

W przypadku aplikacji elektronicznej - formularz zawiera niezbędne oświadczenia (należy zaznaczyć checkboxy). Osoba, która wygra nabór będzie zobowiązana do przekazania w dniu zatrudnienia kompletu podpisanych dokumentów aplikacyjnych.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór polegać będzie na sprawdzeniu wiedzy i umiejętności kandydata w formie testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej. Zastrzega się możliwość rezygnacji z testu i połączenia sprawdzenia wiedzy z rozmową kwalifikacyjną.

Test wiedzy może być przeprowadzony z wykorzystaniem aplikacji Testportal, a rozmowa kwalifikacyjna z wykorzystaniem MS Teams.

Zachęcamy do zapoznania się z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy (https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bydgoszczy/ogloszenia/nabor/wewnetrzne-procedury-naborow)

Jednocześnie informujemy, że osoby które będą uczestniczyły w rozmowie kwalifikacyjnej, otrzymają po ogłoszeniu wyniku naboru wiadomość e-mail z linkiem do dobrowolnej, anonimowej ankiety w aplikacji Testportal. Ankieta zawiera pytania dotyczące przebiegu rekrutacji i służy do badania poziomu satysfakcji tego procesu.

Zakres tematyczny przewidziany w naborze:

  • Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dział I, II, III - rozdział 1, IV, V - rozdział 5, VI - rozdział 1 i 2, VII - rozdział 1).
  • Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego.
  • Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie przygotowania i przeprowadzenia kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych.
  • Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych.
  • Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności.
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 lutego 2017 r zmieniające rozporządzenie w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.

O terminach etapów naboru, warunkach organizacyjno–sprzętowych, niezbędnych do ewentualnego przeprowadzenia testu wiedzy z wykorzystaniem aplikacji Testportal oraz rozmowy z wykorzystaniem MS Teams zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną, ewentualnie telefonicznie – w tym celu niezbędne jest podanie adresu e-mailowego i numeru telefonu.

W oczekiwaniu na informacje dotyczące kolejnych etapów naboru przesyłane przez pracownika Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – zachęcamy do sprawdzania wszystkich folderów skrzynki e-mail, również SPAM.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 7097,06 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,700.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 32 56 (104, 110, 154) lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl

Kandydat wskazany do zatrudnienia podlega ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.

UWAGA! Składanie dokumentów odbywa się za pośrednictwem systemu ELEVATO.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Kopia poświadczenia uprawniającego do dostępu do informacji ściśle tajnych wydanego przez ABW lub SKW.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie specjalistycznego szkolenia prowadzonego przez ABW lub SKW w trybie art. 52 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych.
calendar icon

Aplikuj

do 6 października 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – IWO ”
Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
52 32 56 (104, 110, 154)
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18, (85-950) Bydgoszcz, e-mail: IAS.bydgoszcz@mf.gov.pl.

    Inspektor ochrony danych

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej IOD.bydgoszcz@mf.gov.pl lub telefonicznie +48 52 325 62 09.

    Cel i podstawy przetwarzania

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie i w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, przepisach ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej oraz w przepisach wykonawczych do wskazanych ustaw.

    Podanie wymaganych tymi przepisami danych jest niezbędne w toku przeprowadzania naboru na stanowisko pracy w Krajowej Administracji Skarbowej, a ich niepodanie uniemożliwi Pani/Panu udział w procesie rekrutacji.

    Podanie innych danych, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako udzielenie przez Panią/Pana dobrowolnej zgody na przetwarzanie tych danych osobowych dla celów postępowania rekrutacyjnego. Zgodę tak wyrażoną może Pani/Pan odwołać w dowolnym czasie.

    Powierzenie przetwarzania danych oraz odbiorcy danych

    Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione spółce AppManager Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Wiejska 17, (00-480) Warszawa, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000950666, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania.

    Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom jedynie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    Okres przechowywania danych

    Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zatrudnienia osoby wyłonionej w naborze.  

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także usunięcia danych osobowych w wypadkach określonych w przepisach prawa lub w sytuacji odwołania przez Panią/Pana zgody na dalsze przetwarzanie, chyba że dalsze przetwarzanie danych przez Administratora jest możliwe na innej podstawie prawnej.

    W wypadku uznania przez Panią/Pana, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.

    Informacje dotyczące zautomatyzowanego przetwarzania danych

    Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 („RODO”). 

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Udostępnił: Dorota Dahlke

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 26.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×