Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
85-667 Bydgoszcz ul. Jana Karola Chodkiewicza 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 120091 / 29.04.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: gospodarki transportowej Referatu Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Planuje, koordynuje oraz zleca przeglądy gwarancyjne, badania techniczne i naprawy bieżące posiadanego sprzętu, w celu zapewnienia sprawności użytkowania sprzętu transportowego będącego w użytkowaniu KMP w Bydgoszczy,
  • Analizuje i weryfikuje rachunki za parkowanie pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych przez funkcjonariuszy KMP w Bydgoszczy i jednostek podległych oraz terminowe wprowadzanie danych do systemu SEHP,
  • Comiesięcznie rozlicza sprzęt transportowy ze zużytego materiału pędnego i smarów, sporządza zestawienia zbiorcze w tym zakresie dla jednostek nadrzędnych oraz przelicza proporcjonalność między tankowań w celu sporządzenia wniosku o uzyskanie podwyższonego zużycia materiałów pędnych i smarów,
  • Comiesięcznie analizuje książki pracy pojazdów pod względem poprawności (min. 2-ch jednostek/komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy) oraz dokonuje minimum raz na kwartał kontroli pojazdów służbowych pod katem czystości oraz poziomu płynów eksploatacyjnych,
  • Rejestruje skierowania na badania specjalistyczne w systemie SWOP – medycyna pracy oraz wystawia zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi lub pojazdami przewożącymi wartości pieniężne na podstawie otrzymanych orzeczeń lekarskich,
  • Występuje do właściwych organów o nałożenie obowiązku świadczeń rzeczonych i osobistych na wypadek zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny. Prowadzi rejestr decyzji oraz rejestr wezwań do wykonania ww. świadczeń,
  • Opracowuje dokumentację dot. zabezpieczenia logistycznego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, tj.: Planu logistycznego zabezpieczenia mobilizacji; Systemu zaopatrywania materiałowo-technicznej jednostki; Zabezpieczenia potrzeb medyczno-sanitarnych; Instrukcji działania Punktu Przyjęcia i Wyposażenia (PPW); wystąpienia do organów administracji o przyznanie świadczeń rzeczonych i osobistych dot. punktów gastronomicznych, miejsc zakwaterowania oraz personelu gastronomicznego,
  • Rozlicza pojazdy służbowe przeznaczone do wycofania z eksploatacji z indywidualnego wyposażenia sprzętu transportowego zgodnie z dowodem technicznym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy pracy w administracji lub do 1 roku w obszarze gospodarki transportowej
  • Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 15.05.2013 r. w sprawie kursów dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów przewożonych wartości pieniężne (t. j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1392), zarządzenia Nr 66 KGP z dnia 9.10.2014 r. w sprawie szczegółowych zasad użytkowania materiałów pędnych i smarów (Dz. U. z 2014 r., poz. 130), zarządzenia Nr 65 KGP z dnia 22.11.2018 r. w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu (Dz. U. z 2018 r., poz. 124) oraz decyzji Nr 51 KGP z dnia 08.02.2005 r. w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami (Dz. U. nr 7 z 2005 r., poz. 30), ustawy prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (t. j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 988), ustawy o kierujących pojazdami z dnia 05.01.2011 r. (t. j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 622), ustawy o obronie ojczyzny z dnia 11.03.2022 r. (t. j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 3305),
  • Znajomość przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Komunikacja,
  • Samodzielność,
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne lub zarządzanie kryzysowe
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

· Praca w terenie,

· Zagrożenie korupcją,

· Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

· Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.

Bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.

Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Dodatkowe informacje
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3805,25 złotych brutto (słownie: trzy osiemset pięć złotych 25/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 9 maja 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 120091"
na adres:
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    · Administrator danych i kontakt do niego:

    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.

    · Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.

    · Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    · Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.

    · Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor

    · generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    · Uprawnienia:

    1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.

    2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.

    3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

    4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.

    5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:

    Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    · Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1. Art. 6 ust. 1 litera b RODO.

    2. Art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z artykułem 6 ustęp 1 litera c RODO.

    3.Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    · Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym                  czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    · Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Udostępnił: Mirosława Zapałowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×