Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
85-667 Bydgoszcz ul. Jana Karola Chodkiewicza 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 117150 / 08.03.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: rozliczeń finansowych Referatu Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym wystawionych przez biegłych sądowych, tłumaczy przysięgłych, szpitale i inne instytucje za wykonane opinie, ekspertyzy i badania, sporządzanie zestawień wydatków oraz not obciążeniowyc w celu przekazania ich do wydziału realizującego wypłaty,
  • Wnikliwie sprawdza pod względem formalnym poleceń wyjazdów służbowych policjantów i pracowników cywilnych, przejazdów ze szkoły policjantów odbywających naukę w jednostkach szkoleniowych Policji oraz ich rozliczanie w celu przekazania dokumentów do wypłaty,
  • Prowadzi Koleżeńską Kasę Zapomogowo-Pożyczkową przy KMP w Bydgoszczy, sporządza polecenia przelewu, w celu realizacji pożyczek, wypłacania wkładów pieniężnych gromadzonych przez funkcjonariuszy, pracowników i emerytów. Prowadzi kartotekę indywidualnych członków KKOP oraz Ksiąg Głównych Księgowych w tym zakresie. Systematycznie wprowadza dane do systemu SWOP,
  • Terminowo wprowadza dane do systemu SWOP,
  • Prowadzi ewidencję oraz rozlicza wydatki ze środków funduszu okolicznościowego, reprezentacyjnego Komendanta Miejskiego Policji w Bydgoszczy, w celu zapewnienia prawidłowego wykorzystania przydzielonych środków. Aktualizuje, sprawdza, prowadzi oraz uzgadnia wydatki z tytułu nagród uznaniowych i motywacyjnych funkcjonariuszy KMP w Bydgoszczy i jednostek podległych,
  • Sprawdza wnioski, umowy i informacje w zakresie otrzymanych darowizn rzeczowych, użyczeń oraz środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji,
  • Sprawdza listy należności za dodatkowe służby policjantów w czasie wolnym od pracy ze środków finansowych uzyskanych z Urzędów Gmin oraz list należności za przepracowane godziny nocne pracowników cywilnych, na podstawie wykazów otrzymanych z jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy,
  • Wprowadza dane z deklaracji do systemów eRU oraz przesyła je drogą elektroniczną do PZU do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, za które jest opłacona składka ubezpieczeniowa (dot. osób przystępujących do ubezpieczenia) oraz wprowadza rezygnację dla osób, za które zaprzestano odprowadzać składki.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy pracy w administracji publicznej,
  • Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, ustawy o Policji (t. j.; Dz. U. z 2023 poz. 171), ustawa o rachunkowości (t. j.; Dz. U. z 2023, poz. 120), ustawy o podatku od osób fizycznych (t. j.; Dz. U. z 2022, poz. 2647), rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia stawek wynagrodzenia biegłych, taryf zryczałtowanych oraz sposobu dokumentowania wydatków niezbędnych dla wydania opinii w postepowaniu karnym (t. j.; Dz. U. z 2017, poz. 2049), rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie wynagrodzenia za czynności tłumacza przysięgłego (t. j.; Dz. U. z 2021, poz. 261), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie asystowania komornikowi przez Policję, Straż Graniczną lub Służbę Ochrony Państwa przy wykonywaniu czynności egzekucyjnych ( Dz. U. z 2019, poz. 538), ustawy o kasach zapomogowo-pożyczkowych (Dz. U. z 2021, poz. 1666),
  • Znajomość przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Komunikacja,
  • Samodzielność,
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe (administracja, rachunkowość, finanse),
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w obszarze.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

· Zagrożenie korupcją,

· Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

· Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.

Bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.

Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Dodatkowe informacje
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna  zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencji będzie dotyczył wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów i procedur ujętych w wymaganiach niezbędnych. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku: 3986,62 złotych brutto (słownie: trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt sześć złotych 62/100 groszy) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej). Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-751-12-62.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.).
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 18 marca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 117150"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.03.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    · Administrator danych i kontakt do niego:

    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.

    · Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl.

    · Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    · Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.

    · Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor

    · generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    · Uprawnienia:

    1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.

    2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.

    3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

    4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.

    5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:

    Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    · Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1. Art. 6 ust. 1 litera b RODO.

    2. Art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z artykułem 6 ustęp 1 litera c RODO.

    3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    · Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym                   czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    · Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Udostępnił: Mirosława Zapałowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×