Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
85-667 Bydgoszcz ul. Jana Karola Chodkiewicza 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 105423 / 02.09.2022
Dołącz do nas jako:

podreferendarz

Do spraw: obsługi systemów informacyjnych Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wprowadza dane do Krajowego Systemu Informatycznego Policji (KSIP) w obszarach: ewidencji wykroczeń w ruchu drogowym, ewidencji rozstrzygnięć sądowych i zakazów, zawiadomień o wykonaniu środka karnego, ewidencji zatrzymanych praw jazdy i dowodów rejestracyjnych,
  • Dokonuje sprawdzeń prawidłowości i kompletności zapisów we wprowadzanych do baz danych dokumentach policyjnych oraz współpracuje z jednostkami Policji odpowiedzialnymi za sporządzanie kart MRD-2, PRD-5 w celu ich weryfikacji,
  • Przyjmuje i przygotowuje odpowiedzi na zapytanie o ukaranie z jednostek podległych Komendzie Miejskiej Policji w Bydgoszczy, sądów, prokuratur,
  • Udziela informacji funkcjonariuszom wydziału w zakresie: osoba, kierowca, pojazd w oparciu o dane uzyskane z bazy PESEL, CEK, CEP i typowanie pojazdów,
  • Sprawdza ilość punktów karnych oraz na wniosek osób zainteresowanych, przygotowuje zaświadczenia z Ewidencji Kierowców Naruszających Przepisy Ruchu Drogowego o ilości punktów karnych,
  • Pozyskuje informacje z Urzędu Miasta i Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy w zakresie uprawnień kierowców,
  • Prowadzi ręczną kartotekę kart MRD-2, PRD-5 w celach ewidencyjnych oraz prowadzi ich archiwizację.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów i procedur: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Zarządzenia Nr 31 KGP z dnia 22.10.2015 r. w sprawie metod i form prowadzenia przez Policję statystyki zdarzeń drogowych, Zarządzenie Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji,
  • Właściwe planowanie i organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność,
  • Dobra znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe profilowane (prawo, administracja).
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 742 z póź. zm.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 8 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 105423"
na adres:
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Udostępnił: Mirosława Zapałowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×