Biuro - zdjęcie 2
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
85-066 Bydgoszcz ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
print as PDF
Ogłoszenie nr 149192 / 06.03.2025
Dołącz do nas jako:

kierownik wydziału

Do spraw: zarządzania, doradztwa, konsultacji w Wydziale Organizacji i Nadzoru
#administracja publiczna #statystyka publiczna
Nabór zdalny
remote recruitment

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
quote-up Naszą misją jest publikowanie wiarygodnych, rzetelnych i niezależnych danych statystycznych o wysokiej jakości. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • planuje, organizuje i nadzoruje prace komórki organizacyjnej,
  • prowadzi system kontroli zarządczej w tym zarządza ryzykiem,
  • nadzoruje i prowadzi kontrole wewnątrz Urzędu,
  • przygotowuje projekty zarządzeń wewnętrznych, poleceń służbowych, regulaminów, umów, instrukcji, zasad, wytycznych,
  • nadzoruje prowadzenie zakładowego archiwum w siedzibie Urzędu,
  • koordynuje działania wynikające z systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w statystyce publicznej, z wyłączeniem działań dotyczących cyberbezpieczeństwa,
  • zarządza serwisem Intranetowym Urzędu,
  • koordynuje prace związane z obsługą skarg i wniosków niedotyczących realizacji obowiązku sprawozdawczego, w tym wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
  • koordynuje i organizuje wewnętrzne narady, spotkania, posiedzenia i konferencje
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zarządzaniu personelem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o statystyce publicznej,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO,
  • znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki polskiej i europejskiej,
  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
  • umiejętność korzystania z aktów prawnych,
  • umiejętność bezpośredniego realizowania kontroli lub zadań audytowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów,
  • bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w ganach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, audyt i kontrola/ studia podyplomowe z zakresu audytu i kontroli
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w administracji publicznej, w komórkach organizacyjnych lub na stanowiskach ds. kontroli
  • przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
  • przeszkolenie w zakresie obiegu dokumentów oraz przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • znajomość zasad techniki prawodawczej,
  • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dlaczego warto zatrudnić się w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy:

1)       ­otrzymujesz umowę o pracę, co oznacza, że:

·         korzystasz z uprawnień przewidzianych w Kodeksie pracy,

·         Urząd odprowadza za Ciebie wszystkie składki,

·         okres zatrudnienia w Urzędzie zaliczany jest do stażu pracy;

2)       otrzymujesz miesięczne wynagrodzenie zasadnicze oraz:

·         dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego,

·         dodatkowe wynagrodzenie roczne, popularnie zwane „trzynastką”,

·         nagrody okresowe i specjalne przyznawane nawet do trzech razy w roku,

·         nagrody jubileuszowe;

3)       możesz liczyć na:

·         stabilne zatrudnienie,

·         pracę w miłej atmosferze,

·         ciekawe i zróżnicowane zadania,

·         pomoc we wdrożeniu się do nowych obowiązków,

·         wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez uczestnictwo w szkoleniach,

·         awans zawodowy,

·         dopasowanie godzin pracy do swoich potrzeb;

4)       korzystasz z innych udogodnień:

·         dofinansowania do wypoczynku Twojego i dzieci, dofinansowania do działalności sportowo-rekreacyjnej i kulturalno-oświatowej, świątecznych bonów, czy pożyczki mieszkaniowej
z preferencyjnym oprocentowaniem,

·         możliwości wykupienia ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach,

·         możliwości ubiegania się o mianowanie w służbie cywilnej już po upływie dwóch lat od zatrudnienia w korpusie służby cywilnej.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • wymagane oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (DOTYCZY WYŁĄCZNIE kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. )
  • wymagane oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie/oświadczenie/inny dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wymagana w przypadku, gdy kandydat z własnej inicjatywy zamieści w dokumentach aplikacyjnych dane szczególnych kategorii - art. 9 RODO, np. dane o stanie zdrowia).
calendar icon

Aplikuj

do 16 marca 2025

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149192"
na adres:
z dopiskiem Rekrutacja 4/2025 prześlij aplikację do 16.03.2025 r. w jeden z następujących sposobów:
- pocztą na adres: ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz (liczy się data stempla pocztowego),
- na adres e-mailowy: rekrutacja_USBDG@stat.gov.pl (skany bądź zdjęcia podpisanych dokumentów),
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Monika Wilk 532-457-538,
Katarzyna Bartkowiak 539- 697- 500
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

Udostępnił: Monika Wilk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×