Bydgoszcz - panorama
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu
87-100 Toruń ul. Łazienna 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 111378 / 29.11.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor ochrony zabytków

Do spraw: ochrony zabytkowych założeń zieleni WUOZ w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy, Wydział Zabytków Nieruchomych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje decyzje, postanowienia i opinie odnośnie prac pielęgnacyjnych drzewostanu, wycinki drzew na terenach zabytkowych założeń zieleni i na terenach o wartościach historycznych w oparciu o prowadzone wizje lokalne, w celu umożliwienia przeprowadzenia tych prac.
  • Opiniuje programy konserwatorskie, studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i plany zagospodarowania przestrzennego w celu stworzenia warunków do sprawowania właściwej ochrony konserwatorskiej krajobrazu kulturowego wraz z jego składnikami.
  • Przygotowuje wytyczne konserwatorskie do rewaloryzacji zabytkowych i historycznych założeń zieleni dla właścicieli i użytkowników parków i innych układów zieleni (łącznie z lustracjami terenowymi) w celu odtworzenia dawnego wizerunku obiektów historycznych.
  • Uzgadnia rewaloryzacje i zagospodarowanie historycznych założeń zieleni w oparciu o dokumentacje projektowe (łącznie z lustracjami terenowymi, konsultacjami z projektantami i właścicielami).
  • Przygotowuje opinie do decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i o uwarunkowaniach środowiskowych w celu sprawowania właściwej ochrony konserwatorskiej krajobrazu kulturowego.
  • Przygotowuje materiały merytoryczne do działań administracyjnych mających na celu wpis/skreślenie historycznych założeń zieleni do/z rejestru zabytków oraz o podział i sprzedaż zabytkowych założeń zieleni i przekazuje do stanowiska ds. rejestru zabytków i dokumentacji zabytków.
  • Przygotowuje decyzje dotyczące prac rewaloryzacyjnych na terenach zabytkowych założeń zieleni w celu umożliwienia przeprowadzenia tych prac.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu specjalistycznym: architektura krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo, ochrona środowiska
  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz rozporządzeń wykonawczych do niej;
  • znajomość ustawy o ochronie przyrody i rozporządzeń wykonawczych do niej;
  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
  • sprawna obsługa pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy w jednostkach administracji publicznej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy;
  • praca z wykorzystaniem komputera pow. 4 godziny dziennie;
  • pomieszczenia biurowe znajdują się na dwóch kondygnacjach ( schody bez podjazdów i bez windy);
  • brak dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych;
  • praca w biurze i w terenie ( również na wysokości pow. 3 m)
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza aplikacji pod względem spełnienia wymagań formalnych,
  • ocena merytoryczna aplikacji przez zespół rekrutacyjny i wybór ofert, które w najwyższym stopniu spełniają nasze oczekiwania i Ci kandydaci / kandydatki zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne (w przypadku zgłoszenia więcej niż 10 aplikacji).
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-01-02
Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i klauzula informacyjna (druki na stronie www.torun.wkz.gov.pl)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 8 grudnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 111378"
na adres:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, 87-100 Toruń, ul Łazienna 8
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. w sprawie ochrony danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1000)

    Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków, 87-100 Toruń, ul. Łazienna 8; torun@torun.wkz.gov.pl

    Kontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt z inspektorem ochrony danych  w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Toruniu następuje za pomocą adresu e-mail: biuro@oin.info.pl

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja  dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    Informacje o odbiorcach danych: Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków z siedzibą w Toruniu.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów archiwizacji.

    Uprawnienia:

    Prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych – Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków, 87-100 Toruń, ul. Łazienna 8, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Podstawa prawna przetwarzania danych: art.221 Kodeksu pracy oraz art.26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust.1 lit. c RODO

    Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej są dobrowolne, jednak niezbędne w procesie naboru na stanowisko w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną, można odwołać w każdym terminie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przeważanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Wytworzył/odpowiada: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu

Udostępnił: Adriana Zgolińska-Kuczyńska

Komórka organizacyjna: Wydział Budżetu i Finansów

Wprowadzono: 29.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×