Bydgoszcz - panorama
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 150747 / 15.04.2025
Dołącz do nas jako:

ekspert skarbowy

Do spraw: audytu i kontroli środków pochodzących z budżetu UE oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie EFTA w Wydziale Audytu Środków Pochodzących z Budżetu UE oraz Niepodlegających Zwrotowi Środków z Pomocy Udzielanej przez Państwa Członkowskie EFTA (ICE) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
quote-up Aplikuj elektronicznie - link poniżej quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje audyty i kontrole w ramach krajowych programów operacyjnych, regionalnych programów operacyjnych, programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej, programów Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa, Europejskiego Funduszu Dostosowania do Globalizacji w perspektywie 2014-2020 oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie EFTA w celu zapewnienia legalności, celowości i gospodarności wydatkowania środków publicznych pochodzących z budżetu UE oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez EFTA.
  • Wykonuje audyty i kontrole w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Funduszu Azylu, Migracji i Integracji oraz programu Erasmus+ w celu zapewnienia legalności, celowości i gospodarności wydatkowania środków publicznych pochodzących z budżetu UE oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez EFTA.
  • Wykonuje w odniesieniu do programu Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa audyty i kontrole w ramach poświadczania wydatków i dochodów zadeklarowanych przez Wspólną Instytucję Zarządzającą w rocznym raporcie finansowym a także wykonuje audyty zamknięcia pomocy w celu zapewnienia legalności, celowości i gospodarności wydatkowania środków publicznych pochodzących z budżetu UE oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez EFTA.
  • Wykonuje czynności w ramach audytu rocznych rachunków agencji płatniczej z EFRG oraz EFRROW w odniesieniu do rachunków oraz systemów zarządzania i kontroli Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w celu zapewnienia legalności, celowości i gospodarności wydatkowania środków publicznych pochodzących z budżetu UE oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez EFTA.
  • Opracowuje we współpracy z Departamentem Audytu Środków Publicznych Ministerstwa Finansów projekty sprawozdań audytowych, protokoły oraz podsumowania ustaleń i wystąpień do jednostek podlegających badaniom w celu przedstawienia stanu faktycznego, dokonania oceny efektywności funkcjonowania systemów zarządzania i kontroli, określania prawidłowości gospodarowania środkami pochodzącymi z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych oraz przekazania informacji o ustaleniach właściwym organom.
  • Bierze udział, na zasadach konsultacji, w tworzeniu i doskonaleniu procedur związanych z wykonywaniem audytu i kontroli w celu zapewnienia zwiększenia efektywności funkcjonowania systemów zarządzania i kontroli.
  • Realizuje zadania w ramach wykonywania funkcji specjalnej jednostki Wspólnej Polityki Rolnej w celu osiągnięcia założeń porozumień i umów międzynarodowych oraz przepisów prawa krajowego i unijnego.
  • Zapewnia wsparcie OLAF w związku z organizacją inspekcji i kontroli na miejscu w celu ochrony interesów finansowych Wspólnot Europejskich przed nadużyciami finansowymi i innymi nieprawidłowościami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze administracji skarbowej lub w obszarze finansów publicznych.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa unijnego, finansów publicznych oraz zamówień publicznych.
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień audytu i kontroli, w tym w zakresie funduszy pomocowych i środków publicznych.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe preferowane administracyjne, ekonomiczne, prawnicze albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie finansów publicznych, administracji lub ekonomii.
  • Znajomość języka obcego: jeden z podstawowych języków roboczych KE (angielski lub niemiecki lub francuski) na poziomie komunikatywnym, pozwalającym na swobodne korzystanie z dokumentacji.
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Odporność na stres.
  • Przeszkolenie: audyt wewnętrzny/Certified Internal Auditor (CIA)/ Certified Government Auditing Professional (CGAP), metody i techniki audytu.
  • Szczególne uprawnienia: audytor wewnętrzny/biegły rewident/Certified Internal Auditor (CIA)/Certified Government Auditing Professional (CGAP)
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie
  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 8279,91 zł brutto przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 3,00
  • dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależnościod udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka"),
  • nagrody jubileuszowe,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00,
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,
  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość skorzystania z różnych form aktywności sportowo-rekreacyjnych w ramach kart MultiSport oferowanych dla pracownika i członków jego rodziny,
  • możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 25 kwietnia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – ICE ekspert skarbowy”
Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
52 32 56 (104, 110, 154)
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.04.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Udostępnił: Dorota Dahlke

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 15.04.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×