Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim
87-700 Aleksandrów Kujawski ul. Wojska Polskiego 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 114727 / 30.01.2023
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • koordynuje prawidłowość postępowania z materiałami niejawnymi, sprawdza i nadzoruje poziom poprawności wytworzonych, przechowywanych i przekazywanych przez funkcjonariuszy i pracowników dokumentów niejawnych w celu zapewnienia spełnienia wymogów określonych w przepisach,
  • przyjmuje, sprawdza, przechowuje, rejestruje i powiela dokumenty niejawne zgodnie z nadanymi klauzulami w stosowanych dziennikach i aplikacjach kancelaria tajna w celu zapewnienia prawidłowego postepowania z dokumentami niejawnymi,
  • prowadzi i aktualizuje dziennik przepisów, przyjmuje, ewidencjonuje, powiela, przechowuje, udostępnia i wydaje niejawne przepisy w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z niejawnymi przepisami,
  • bierze udział w kontrolach dotyczących obiegu, wydawania, zwrotów i archiwizacji dokumentów niejawnych wytworzonych w KPP w celu wskazania i wyeliminowania nieprawidłowości,
  • sporządza wykazy dokumentów pobieranych przez funkcjonariuszy i pracowników jednostki oraz aktualizuje okresy ochrony dokumentów w celu rozliczenia materiałów niejawnych znajdujących się w obiegu zgodnie z dziennikami ewidencyjnymi i obowiązującymi klauzulami
  • prowadzi dokumentację poczty specjalnej, przyjmuje, sprawdza i rejestruje dokumenty do wysłania, przyjmuje przesyłki przychodzące, wydaje je wydziałom oraz podmiotom poza KPP w celu zapewnienia prawidłowej bieżącej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowuje i przekazuje archiwum KWP w Bydgoszczy i do składnicy akt KPP w Aleksandrowie Kujawskim spisy dokumentów niejawnych zdanych do kancelarii tajnej przez poszczególne komórki organizacyjne,
  • udziela odpowiedzi na zapytania firm ubezpieczeniowych i innych uprawnionych podmiotów w zakresie zdarzeń drogowych zaistniałych na teranie działania KPP
  • przygotowuje protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii "B" oznaczonej symbolem "B" i "BE"
  • sprawuje bieżący nadzór nad stemplami i pieczęciami służbowymi znajdującymi się na wyposażeniu kancelarii tajnej w celu zapewnienia spełnienia wymogów określonych w przepisach,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 5 miesięcy w administracji
  • umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • komunikowania się,
  • umiejętność obsługi komputera
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata
  • powyżej 1,5 roku w administracji,
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych, zakresu funkcjonowania kancelarii tajnej w jednostkach Policji, przeszkolenie z systemu Kancelaria Tajna,
  • poświadczenie dostępu do informacji niejawnych,
  • umiejętność analizy, syntezy,
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych i organizacji kancelarii tajnej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor, drukarkę, telefon,

praca biurowa na komputerze powyżej dobowego czasu pracy tj. powyżej 4 godzin,

praca w systemie jednozmianowym,

oświetlenie miejsca pracy sztuczne i naturalne,

na tym stanowisku pracy nie występują szkodliwe warunki pracy,

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Praca w godzinach od 07.30. do 15.30. 

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto, wynosi 3603,51 zł. + wysługa.

Osoby niepełnosprawne również mogą ubiegać się o stanowisko w służbie cywilnej.

Oferty nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów, nie podpisane własnoręcznie oraz przesłane lub doręczone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone. 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • wskazane jest aby osoby niepełnosprawne złożyły kopię orzeczenia o niepełnosprawności,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia, kursów szkoleń,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 10 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 114727"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Wojska Polskiego 15
87-700 Aleksandrów Kujawski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 75 36 231
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim ul. Wojska Policji 15 tel. 47 75 36 200
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp.aleksandrow-kujawski@bg.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim

Udostępnił: Sylwia Karpińska

Komórka organizacyjna: KPP Aleksandrów Kujawski

Wprowadzono: 30.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×