Powiewające flagi państw świata
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 143677 / 10.10.2024
Dołącz do nas jako:

zastępca kierownika oddziału

w Biurze Programów i Funduszy w Oddziale Programów Współpracy Transgranicznej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zastępuje Kierownika Oddziału Programów Współpracy Transgranicznej i Zamówień Publicznych w trakcie jego nieobecności oraz planuje, organizuje i nadzoruje pracę pracowników wykonujących zadania z zakresu zamówień publicznych udzielanych przez DUW
  • nadzoruje proces sporządzania – na podstawie planów cząstkowych, przygotowywanych przez jednostki organizacyjne Urzędu – zbiorczego planu zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, planu postępowań o udzielenie zamówień oraz rocznego sprawozdania dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (UZP) o zamówieniach udzielonych przez DUW
  • nadzoruje procesy rejestracji w Głównym i Dodatkowym Rejestrze Postępowań i weryfikacji, odpowiednio, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz formularzy zgłoszeniowych, pod względem zgodności z przepisami ustawy Pzp, ustawy o finansach publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w DUW oraz koordynuje i nadzoruje prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez podległych Pracowników
  • nadzoruje opracowywanie projektów odpowiedzi oraz przekazywanie dokumentacji zamówień publicznych, udzielanych na podstawie i z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp, na potrzeby właściwych organów kontrolnych oraz wnioskodawców, występujących z wnioskami o udostępnienie informacji publicznej, dotyczących zamówień publicznych udzielanych przez DUW oraz zawieranych umów
  • sporządza – na potrzeby prowadzonych samodzielnie postępowań o udzielenie zamówień publicznych – projekty ogłoszeń o zamówieniu, wyniku postępowania, projekty umów z wykonawcami, a także Specyfikacje Warunków Zamówienia i Opisy Potrzeb i Wymagań (wraz z załącznikami) oraz wykonuje czynności związane ze wszczęciem, prowadzeniem i zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przy użyciu właściwego środka komunikacji elektronicznej, w tym także prowadzi korespondencję z wykonawcami, a także zamieszcza niezbędne dokumenty lub informacje w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Zamawiającego i platformie zakupowej, za pośrednictwem której Urząd prowadzi postępowania o udzielenie zamówień
  • obsługuje informatyczną platformę Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR) w zakresie przygotowywania oraz realizacji zamówień centralnych, w tym wszczyna, prowadzi i rozstrzyga postępowania wykonawcze za pośrednictwem platformy zakupowej COAR oraz prowadzi czynności związane z rozliczeniem prowizji na rzecz Centralnego Zamawiającego
  • w razie nieobecności Kierownika Oddziału nadzoruje przeprowadzanie weryfikacji administracyjnych wniosków o płatność oraz raportów wraz z zestawieniem dokumentów/wnioskiem o płatność, w tym kontroli ex-ante i ex-post dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych (jako organ kontroli na mocy ustawy Pzp), zatwierdzanie wydatków, a także rozpatrywanie zastrzeżeń zgłaszanych w stosunku do wydatków podlegających pomniejszeniu i korektom finansowym
  • pod nieobecność Kierownika Oddziału nadzoruje sporządzanie materiałów planistycznych do projektu budżetu Wojewody w zakresie pomocy technicznej, sprawozdań z realizacji budżetu oraz aktualizacji planu finansowego, a także przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów w ramach pomocy technicznej, wniosków o płatność oraz rozliczanie projektów pod względem finansowym i rzeczowym
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze zamówień publicznych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • komunikacja, dobra organizacja pracy, zarządzanie zespołem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub przynajmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” oraz dodatki świąteczne
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • ruchomy czas pracy
  • perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników oraz ich dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • dofinansowanie do zakupu okularów
  • siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych
  • dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).  

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- ocena wiedzy merytorycznej - wynik zaliczenia 50%

- rozmowa kwalifikacyjne - ocena pozostałych kompetencji - wynik zaliczenia 50%

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dołącz do aplikacji wypełnione wzory obowiązkowych oświadczeń dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie, które znajdziesz pod linkiem: https://bip.duw.pl/bip/praca-w-duw/oswiadczenia-i-klauzula-inform/21,Oswiadczenia-i-klauzula-informacyjna-RODO.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 21 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143677"
na adres:
•   osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200
•   elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PF/WTZP/01/10/2024”
•   lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: PF/WTZP/01/10/2024” – o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71-340-60-05
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA
    PRZYSTĘPUJĄCEGO DO NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ LUB STANOWISKO POZA KORPUSEM SŁUŻBY CYWILNEJ W DOLNOŚLĄSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM WE WROCŁAWIU

    Niniejszą informację otrzymujesz w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2016 r. L
    119/1).

    Administrator danych
     Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Dolnośląski, z którym można się skontaktować w następujący sposób:
    - listownie na adres: Wojewoda Dolnośląski, Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
    - przez e-mail: bw@duw.pl
    - telefonicznie: +48 71 340 63 95

    Cele przetwarzania danych
     Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na potrzeby naboru, na stanowiska w korpusie służby cywilnej lub na stanowiska poza korpusem służby cywilnej, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne.

    Podstawy prawne przetwarzania 
     Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej (dotyczy naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej) oraz Kodeksu pracy (dotyczy naborów na stanowiska w korpusie służby
    cywilnej oraz naborów na stanowiska poza korpusem służby cywilnej).

    Kategorie danych
     Będziemy przetwarzać te kategorie Twoich danych osobowych, które zostały przez Ciebie wskazane w dokumentach aplikacyjnych (wymaganych dokumentach i oświadczeniach wskazanych w ogłoszeniu o naborze).

    Źródło pochodzenia danych 
     Twoje dane osobowe pozyskane zostały ze złożonych przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych.

    Okres przechowywania danych w przypadku:
     - wygrania naboru - Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres 10 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł
     - dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane zainteresowanym lub w przypadku, gdyby zainteresowany nie zgłosi się po ich odbiór, niszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny,
    po upływie trzech miesięcy od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
     - dokumenty kandydatów, którzy zostali wpisani do Protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostaną zniszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny, po upływie 3 miesięcy
    od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.

    Dokumenty aplikacyjne nie są rozpatrywane, a kandydat nie jest dopuszczony do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów:
    - przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej Dolnośląskiego
    Urzędu Wojewódzkiego oraz na tablicy informacyjnej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w budynku
    przy placu Powstańców Warszawy 1
    - po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze
    - bez podania nazwy stanowiska oraz numeru ogłoszenia zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze
    Wyżej wymienione dokumenty zostaną zniszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny, najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu.

    Odbiorcy danych
     Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.

    Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
     Przysługują Tobie następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    - prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
    - prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
    - prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
    - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
    Aby skorzystać z powyższych praw, możesz skontaktować się z Administratorem danych (dane kontaktowe powyżej) lub Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe poniżej).

    Inspektor Ochrony Danych
     Inspektorem Ochrony Danych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim jest Krzysztof Dominiak. Inspektor to osoba, z którą można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
    z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób:
    - listownie na adres: ul. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław,
    - przez pocztę elektroniczną na adres: iod@duw.pl,
    - telefonicznie: 71 340 67 14.

    Prawo wniesienia skargi do organu
     Przysługuje Tobie także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Witczak

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 10.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×