Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
50-552 Wrocław ul. Borowska 138
print as PDF
Ogłoszenie nr 86520 / 27.10.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: obsługi Kancelarii Ogólnej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu Wydział Organizacji i Nadzoru
#archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • obsługa urządzeń biurowych i teleinformatycznych
  • przyjmowanie i wysyłanie poczty przychodzącej i wychodzącej (segregacja, otwieranie, opatrywanie pieczęcią wpływu, skanowanie) i rejestrowanie w systemie EZD
  • obsługa elektronicznego systemu ewidencji poczty EZD
  • rozdział i przekazywanie przygotowanej korespondencji do komórek organizacyjnych i rejestracja przesyłek wychodzących oraz przekazywanie ich przedstawicielom Poczty Polskiej SA i innym operatorom (w tym przesyłki kurierskie)
  • prowadzenie spraw związanych z reklamacjami przesyłek oraz zwrotami
  • obsługa systemu ePUAP Komendy
  • biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office, poczta elektroniczna)
  • prowadzenie spraw dotyczących funduszu socjalnego emerytów i rencistów Państwowej Straży Pożarnej
  • archiwizacja dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy doświadczenie zawodowe w urzędzie administracji publicznej
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, ustawy o służbie cywilnej
  • posiadanie wysokiej kultury osobistej
  • odpowiedzialność, terminowość i punktualność
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych i teleinformatycznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • umiejętność samokształcenia
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w budynku administracyjno-biurowym z cegły, klimatyzowanym, dwukondygnacyjnym wyposażonym w windy

Dodatkowe informacje

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Nabór KSC nr ogłoszenia" CV, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po wyznaczonym terminie (decyduje data wpływu do Komendy) nie będą rozpatrywane. Nabór będzie składać się z trzech etapów: 1) składanie dokumentów, 2) test wiedzy z zakresu pracy w administracji publicznej (obsługa kancelarii, znajomość instrukcji kancelaryjnej, ustawy o służbie cywilnej itp.), 3) rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 368 21 84 w godz. 7.30 - 15.30

Orientacyjna wysokość zarobków 3000,00 zł (brutto)

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 12 listopada 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 86520"
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
ul. Borowska 138,
50-552 Wrocław
7.30-15.30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Patrycja Bruś
Wydział Kadr
71 368 21 84
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc wiadomość e-mail na adres: iod@kwpsp.wroc.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe Kandydata będą przetwarzane przez KW PSP we Wrocławiu przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

Udostępnił: Piotr Mikołajczyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 27.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×