Warszawa - panorama
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa Giełdowa 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 150836 / 18.04.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: gospodarowania widmem częstotliwości radiowych w służbach radiodyfuzyjnych i radiokomunikacyjnych w Wydziale Planowania i Inżynierii Widma, Departament Częstotliwości
#administracja publiczna #komunikacja elektroniczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komunikacja zaczyna się w UKE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje standardowe i niestandardowe ekspertyzy inżynierskie, oparte na obliczeniach i analizach kompatybilnościowych
  • Opracowuje algorytmy obliczeń kompatybilnościowych i procedury oceny technicznej stacji radiokomunikacyjnych i radiodyfuzyjnych, w tym procedury koordynacji międzynarodowych, wykorzystywane w procesie oceny technicznej krajowych wniosków o pozwolenia radiowe i zagranicznych zgłoszeń koordynacyjnych
  • Prowadzi proces koordynacji międzynarodowej (zgłoszenia koordynacyjne, zgłoszenia notyfikacyjne, wymiana rejestrów częstotliwości) dla stacji służb satelitarnych
  • Wykonuje prace analityczno-projektowe związane z tworzeniem nowych i rozbudową istniejących systemów informatycznych oraz aplikacji inżynierskich, wspomagających proces zarządzania widmem częstotliwości radiowych w UKE
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w szczególności dotyczących zakresów częstotliwości przeznaczonych dla służb satelitarnych w oparciu o wykonane analizy formalno-prawne oraz analizy techniczne warunków wykorzystania częstotliwości
  • Uczestniczy w przygotowaniu lub opiniowaniu projektów krajowych i zagranicznych aktów normatywnych w zakresie merytorycznym wydziału
  • Uczestniczy w pracach organizacji i grup międzynarodowych zajmujących się gospodarką i inżynierią widma (ITU, CEPT, UE)
  • Przygotowuje propozycje odpowiedzi na zapytania klientów krajowych i zagranicznych w sprawach związanych z wykorzystaniem częstotliwości w Polsce
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu telekomunikacji lub pokrewne
  • Znajomość przepisów ustaw: Kodeks Postępowania Administracyjnego; Prawo komunikacji elektronicznej w zakresie gospodarowania częstotliwościami i zasobami numeracji; o radiofonii i telewizji
  • Wiedza w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i gospodarki zasobami częstotliwości
  • Umiejętność obsługi programów MS Access oraz MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „Poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej związanej z dostępem do informacji niejawnych
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w realizacji zadań merytorycznych w obszarze telekomunikacji lub radiokomunikacji
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Dodatkowe informacje

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze.

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.

W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych zawarta w zarządzeniu Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie ustalenia zasad dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Informacje w zakresie dokonywania zgłoszeń znajdują się na stronie http://bip.uke.gov.pl/Urząd/Zgłoszenia naruszenia prawa/Zgłoszenia wewnętrzne

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test wiedzy online
  • Test kompetencyjny online
  • Rozmowa w języku angielskim i rozmowa kwalifikacyjna online
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej związanej z dostępem do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie dotyczące spełniania wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
calendar icon

Aplikuj

do 28 kwietnia 2025

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150836"
na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 53 49 489
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.04.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul.Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Elżbieta Łagowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 18.04.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×