Biuro - zdjęcie 2
Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
40-055 Katowice ul.Poniatowskiego 31
print as PDF
Ogłoszenie nr 137566 / 13.05.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor zakładów górniczych

Do spraw: elektrycznych w Okręgowym Urzędzie Górniczym we Wrocławiu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
quote-up Dążymy do poprawy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia górników, optymalnego zagospodarowania złóż kopalin oraz ograniczenia uciążliwości oddziaływania górnictwa na ludzi i środowisko quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza kontrole w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej, analizuje stan zagrożeń związany z eksploatacją maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych i energetycznych, metody zwalczania zagrożeń i stosowaną profilaktykę oraz wydaje decyzje z upoważnienia dyrektora urzędu w powyższym zakresie, w celu sprawdzenia zgodności prowadzenia ruchu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych i energetycznych z wymaganą dokumentacją i przepisami
  • Analizuje plany ruchu i dodatki do tych planów oraz dokumentacje techniczne w zakresie posiadanej specjalności technicznej w celu przygotowania projektów decyzji dyrektora urzędu w powyższym zakresie
  • Przeprowadza oględziny miejsc wypadków, zgonów naturalnych, awarii i niebezpiecznych zdarzeń oraz analizuje przyczyny i okoliczności tych zdarzeń w nadzorowanych zakładach, celem ustalenia stanu faktycznego i osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości oraz przygotowuje projekty orzeczeń i decyzji w tym zakresie
  • Uczestniczy w czynnościach związanych z oddaniem do ruchu podstawowych obiektów, maszyn i urządzeń oraz użytkowaniem obiektów budowlanych, w zakresie swojej specjalności technicznej, w celu przygotowania projektów decyzji w tym zakresie
  • Opracowuje projekty planów pracy, sprawozdania z ich realizacji, prowadzi statystyki, odpowiednią ewidencję oraz przygotowuje sprawozdania i informacje na temat podstawowej działalności urzędu, w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu elektrycznym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy (powyżej) w ruchu podziemnego zakładu górniczego jako osoba dozoru ruchu w specjalności elektrycznej lub w podmiocie wykonującym czynności w ruchu podziemnego zakładu górniczego jako osoba dozoru ruchu w specjalności elektrycznej lub w urzędach administracji publicznej w specjalności elektrycznej
  • Stwierdzone kwalifkacje do wykonywania czynności w dozorze ruchu w specjalności elektrycznej w podziemnych zakładach górniczych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów
  • Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
  • Znajomość przepisów Prawa geologicznego i górniczego wraz z przepisami wykonawczymi, Prawa energetycznego
  • Znajomośc Kodeksu pracy wraz z aktami wykonawczymi w zakresie bhp
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia
  • Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o służbie cywilnej, o systemie oceny zgodności, o dozorze technicznym, o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Skuteczna komunikacja, asertywność, samodzielność i inicjatywa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne magisterskie o profilu elektrycznym
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Pożyczki mieszkaniowe
  • Zapomogi
  • Możliwość przystąpienia pracownika do grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Do budynku biurowego w którym mieści się siedziba Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu prowadzą 2 wejścia z poziomu gruntu. Wejście główne od ul. Kotlarskiej oraz drugie od ul. Kuźniczej.
Wejście do budynku od strony ul. Kuźniczej nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Do Urzędu można wejść tylko od strony ul.Kotlarskiej. Przy wejściu głównym znajdują się schody, które osoby niepełnosprawne mogą pokonać za pomocą platformy schodowej.
Platforma jest obsługiwana przez portiera przebywającego na parterze budynku.

W budynku znajduje się winda dostępna po pokonaniu pierwszego ciągu schodowego.

Pomieszczenia Urzędu znajdują się na drugim piętrze budynku i są dostępne z poziomu klatki schodowej po pokonaniu dwóch stopni.
Istnieje możliwość rozłożenia podjazdu, dla osób poruszających się na wózkach.

Do pomieszczeń Urzędu prowadzą zamknięte drzwi wyposażone w domofon.

Kancelaria znajduje się na lewo od wejścia do pomieszczeń Urzędu.

W budynku znajdują się toalety dla niepełnosprawnych. Wszystkie toalety dla niepełnosprawnych znajdują się na innych piętrach niż pomieszczenia Urzędu.

Dwa miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych znajdują się na płatnym ogólnodostępnym parkingu od strony ulicy Kotlarskiej.

W budynku można skorzystać z pętli indukcyjnej oraz usługi tłumacza polskiego języka migowego online (PJM).

Przed wejściem do Urzędu zamontowano znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT.

Do budynku i jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Warunki pracy

1. Charakter stanowiska związany z przeprowadzaniem kontroli w zakładach górniczych:

- trudne warunki pracy pod ziemią

- szkodliwe i uciążliwe czynniki środowiska pracy (halas, wibracje, temperatura, wilgotność)

- narażenie na zagrożenia naturalne występujące w wyrobiskach podziemnych

- narażenie na zagrożenia technologiczne pochodzące od pracujących maszyn i urządzeń, instalacji elektrycznych oraz mediów znajdujących się pod wysokim ciśnieniem lub wysoką temperaturą

- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym

- pokonywanie pieszo znacznych odległości, niejednokrotnie po dużych nachyleniach i nierównych powierzchniach

- przemieszczanie się w wyrobiskach podziemnych zakładów górniczych

- częste podróże służbowe do miejsc, które mogą być nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo

2. Budynek urzędu przystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Sprawdzenie wymagań formalnych ofert - analiza dokumentów

Sprawdzenie wiedzy - test wiedzy

Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera - wykonanie zestawu zadań na komputerze

Sprawdzenie doświadczenia - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany

Sprawdzenie wymaganych kompetencji, tj.skutecznej komunikacji, asertywności, samodzielności i inicjatywy - zadanie indywidualne

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzająca spełnianie wymagania niezbędnęgo w zakresie stwierdzonych kwalifikacji
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru
  • Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 23 maja 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137566"
na adres:
Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu, ul. Kotlarska 41, 50-151 Wrocław
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(71)7902080
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu, ul. Kotlarska 41, 50-151 Wrocław
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice, e-mail: iod@wug.gov.pl, tel. (32)7361857
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu, Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach

Udostępnił: Marta Przybyła

Komórka organizacyjna: Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu

Wprowadzono: 13.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×