Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
print as PDF
Ogłoszenie nr 132463 / 15.01.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: administrowania i eksploatacji systemów teletransmisyjnych, telekomutacyjnych i zasilających w Wydziale Teleinformatyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administruje urządzeniami dolnośląskiej sieci teleinformatycznej OST112 poprzez nadzór nad poprawną pracą, rekonfigurację urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, modernizacje urządzeń sieci i ich konserwacje, w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy sieci, do której dołączone są wszystkie jednostki Policji województwa
  • administruje siecią PSTDN województwa dolnośląskiego poprzez: diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci
  • administruje siecią MAN na terenie miasta Wrocławia i WLAN województwa dolnośląskiego poprzez: diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci PSTD, Internet oraz telefonii bezprzewodowej
  • eksploatuje urządzenia teletransmisyjne wojewódzkiego węzła ogólnopolskiej sieci OST112 poprzez diagnostykę pracy urządzeń i łączy telekomunikacyjnych, konserwacja urządzeń węzła teletransmisyjnego, nadzór nad poprawną pracą podległych węzłów znajdujących się w KMP Legnica, Wałbrzych i Jelenia Góra w celu zapewnienia nieprzerwanej pracy wojewódzkiego węzła teletransmisyjnego. Współpraca ze służbami technicznymi telekomunikacyjnych operatorów zewnętrznych świadczących usługi w tym zakresie
  • obsługuje i eksploatuje urządzeń sieciowych oraz łączy ogólnopolskiej sieci OST112. Utrzymanie, nadzór i eksploatacja urządzeń podstawowych łączy optycznych i łączy redundantnych radioliniowych do KMP/KPP i PSP sieci OST112 na terenie województwa dolnośląskiego
  • kontrola nad prawidłowym działaniem usług głosowych oraz video w Cisco Unified Call Manager Administration, CISCO Prime Collaboration Provisioning, CISCO Assurance oraz KURMI Unified Provisioning
  • nadzoruje prace związane z usuwaniem nieprawidłowości i przerw w pracy łączy dostępowych do sieci Internet na terenie województwa dolnośląskiego, przy wykorzystaniu specjalistycznych analizatorów i urządzeń pomiarowych
  • realizuje zadania dotyczące cyberbezpieczeństwa w szczególności bieżące utrzymanie i rozwój własnych istotnych systemów informacyjnych, poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, zabezpieczenie śladów cyfrowych, rozpoznawanie zagrożeń cyberbezpieczeństwa
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w telekomunikacji lub teleinformatyce
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność przy wykonywaniu zadań
  • asertywność oraz umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach nieprzewidzianych oraz sytuacjach stresowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wykształcenie średnie profilowane w kierunku telekomunikacja lub informatyka
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lat doświadczenia przy zarządzaniu sieciami teletransmisyjnymi, siłowniami telekomunikacyjnymi
  • przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
  • uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej
  • znajomość konfigurowania urządzeń teletransmisyjnych
  • umiejętność poszukiwania znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa
  • znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, powyższe potwierdzone na podstawie certyfikatów, świadectw pracy lub innych dokumentów
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, w zmianowym systemie pracy w trybie 12/24h, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego i pomiarowego. Sporadycznie wysiłek fizyczny związany z instalacją urządzeń w szafach teletransmisyjnych. Sporadyczna praca w terenie w przypadku konieczności pilnego usunięcia awarii, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, w kontaktach ze służbami technicznymi operatorów telekomunikacyjnych

 

Dodatkowe informacje

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,1000 co stanowi kwotę 4 599,94 brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat. B
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
calendar icon

Aplikuj

do 25 stycznia 2024

na adres:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka lub /37t00alni2/SkrytkaESP
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.01.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

     

    Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
    ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

    Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
    31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

    Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

    Okres przechowywania danych:
    Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:
    1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
    2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
    3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
    4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

    - żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
    danych, podany powyżej;

    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
    lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje:

    Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 15.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×