Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
print as PDF
Ogłoszenie nr 122536 / 16.06.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: mieszkaniowo-socjalnych w Wydziale Inwestycji i Remontów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje decyzje administracyjne o przyznaniu, odmowie przyznania, cofaniu i zwrocie świadczeń pieniężnych wynikających z praw policjanta do lokalu mieszkalnego i w tym zakresie prowadzenie postępowania administracyjnego w celu ustalenia uprawnień funkcjonariuszy KWP do tych świadczeń
  • weryfikuje i opracowuje dokumenty finansowe do wypłat świadczeń pieniężnych wraz z naliczaniem indywidualnie uprawnionemu funkcjonariuszowi podatku dochodowego, realizowanych na podstawie wydanych decyzji, w celu przekazania tych dokumentów do komórek wypłacających te świadczenia, zapewniając osobom uprawnionym należne im świadczenia oraz prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z prawem policjanta oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych w celu prawidłowej oceny do tych uprawnień
  • rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych wydanych przez organy I instancji w sprawach prawa policjantów, emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego oraz świadczeń pieniężnych wynikających z tego prawa i w tym zakresie przygotowuje decyzje administracyjne po przeprowadzonych postępowaniach administracyjnych w celu ustalenia uprawnień funkcjonariuszy KMP/KPP do lokalu mieszkalnego i do tych świadczeń oraz prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z prawem policjanta oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych w celu prawidłowej oceny do tych uprawnień
  • weryfikuje pod względem merytorycznym dokumenty finansowe do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych przez KMP/KPP na podstawie wydanych decyzji administracyjnych w sprawie przyznania świadczeń wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego, w celu przekazania tych dokumentów do komórek wypłacających te świadczenia
  • przygotowuje dane do opracowania dokumentów planistycznych i sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji w celu przekazania osobie koordynującej, nadzorującej i sporządzającej plany finansowe oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych o przydziale i opróżnianiu lokali mieszkalnych (kwater tymczasowych) w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
  • przygotowuje działania związane z realizacją świadczeń socjalnych w celu terminowego ich wykonania
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata doświadczenia w administracji publicznej lub pracy biurowej, szczególnie z zakresu mieszkaniowo-socjalnego
  • znajomość przepisów w zakresie ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, KPA, Kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, o finansach publicznych oraz stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania prawa w praktyce
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu

- narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, faks

- oświetlenie naturalne i sztuczne

- pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,9336  co stanowi kwotę 4 235,45 zł brutto, plus  dodatek
z tytułu wysługi lat. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
calendar icon

Aplikuj

do 27 czerwca 2023

na adres:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
    ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

    Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
    31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

    Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

    Okres przechowywania danych:
    Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:
    1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
    2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
    3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
    4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

    - żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
    danych, podany powyżej;

    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
    lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje:

    Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

     

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 16.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×