Biuro - zdjęcie 2
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
50-153 Wrocław Plac Powstańców Warszawy 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 156215 / 17.09.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: obronnych stanowisko bezpośrednio podległe Dolnośląskiemu Kuratorowi Oświaty
#oświata i wychowanie

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje zadania wynikające z planowania obronnego na poziomie wojewódzkim, organizacji i prowadzenia szkoleń z zakresu obrony cywilnej dla pracowników Kuratorium, w tym współdziała z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim oraz organami jednostek samorządu terytorialnego w sprawach obronnych,
  • Prowadzi ewidencję i przechowuje dokumenty związane z problematyką obronną;
  • Przygotowuje Kuratorium do udziału w systemie bezpieczeństwa państwa, organizowania stałego dyżuru i realizacji zdań obronnych;
  • Opracowuje i systematycznie uaktualnia obowiązującą dokumentację w zakresie obronności na okres pokoju i stanów nadzwyczajnych;
  • Współuczestniczy w pracach związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych i nadzwyczajnych;
  • Uczestniczy w szkoleniach i ćwiczeniach organizowanych przez Wojewodę;
  • Przygotowuje pracowników Kuratorium do wykonywania zadań wynikających ze współpracy cywilno-wojskowej;
  • Organizuje zawody, konkursy i inne imprezy związane z obronnością i bezpieczeństwem wewnętrznym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem wewnętrznym.
  • Ważny dokument potwierdzający poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne.
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o Obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie ludności i obronie cywilnej.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w obszarze związanym z zarządzaniem bezpieczeństwem.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Rzetelność.
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”, 
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu. Sporadyczne podróże służbowe. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego. Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich .

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia ważnego dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą poufne.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem wewnętrznym.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zarządzaniem bezpieczeństwem.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 29 września 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156215"
na adres:
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Kancelaria Ogólna pok. 2007 ( II piętro)
pl. Powstańców Warszawy 1
50 – 153 Wrocław

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71 340 62 96
Proszę na kopercie z ofertą zamieścić imię i nazwisko kandydata.
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.09.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazanych w związku
    z prowadzonym procesem rekrutacyjnym, w tym także danych osobowych zawartych w  załączonych dokumentach aplikacyjnych, jest Dolnośląski Kurator Oświaty, zwany dalej Administratorem. Kontakt z Administratorem można uzyskać pod adresem:
    Plac Powstańców Warszawy 1, 50 – 153 Wrocław, poczta@kuratorium.wroclaw.pl,
    przez skrytkę ePUAP: /ij56r1a7pg/SkrytkaESP lub pod adresem do e-Doręczeń: AE:PL-38206-65589-WUACA-16

    2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem ochrony danych przez e-mail: odoinspektor@kowroc.pl lub listownie na adres: Plac Powstańców Warszawy 1, 50 – 153 Wrocław, bądź też pod nr tel. 71 340 63 23.

    3. W przypadku aplikowania na zatrudnienie w ramach umowę o pracę, podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2025 r. poz. 277), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 409) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji, a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a – c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady, (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016. r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1)

    4. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla potrzeb przeprowadzenia procesu naboru oraz archiwizacji dokumentów z naboru.

    5. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych osobowych, jak i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

    6. Podanie dodatkowych danych w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, która może być cofnięta w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    7. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu i nie będą przesyłane poza granice Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla załatwienia Pani/Pana sprawy, a po tym okresie – przez czas oraz w zakresie wymaganym przepisami prawa.

    9. Dane kandydatów nie będą udostępniane innym podmiotom poza podmiotami przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora w celu prawidłowej obsługi procesu rekrutacyjnego, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami, a także nie mogą wykorzystywać danych osobowych w innych celach.

    10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia RODO. Skargę można skierować na adres: ul. Moniuszki 1A, 00 – 014 Warszawa, bądź za pomocą ePUAP: /UODO/SkrytkaESP

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

Udostępnił: Katarzyna Świątek

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny

Wprowadzono: 17.09.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×