Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
print as PDF
Ogłoszenie nr 139008 / 17.06.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: utrzymania systemów teletransmisyjnych, telekomutacyjnych i taryfikacji połączeń w Wydziale Teleinformatyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administruje urządzeniami dolnośląskiej sieci teleinformatycznej OST112 poprzez nadzór nad poprawną pracą, rekonfigurację urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek policji, modernizacje urządzeń sieci i ich konserwacje, w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy sieci, do której dołączone są wszystkie jednostki Policji województwa
  • modernizuje i unowocześnia obecnie eksploatowany system taryfikacji w celu dostosowania do obowiązujących wymagań standaryzacyjnych wykorzystywanych w obecnych systemach taryfikacji połączeń telefonicznych
  • administruje siecią MAN na terenie miasta Wrocławia i WLAN województwa dolnośląskiego poprzez: diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci PSTD, Internet oraz telefonii bezprzewodowej
  • eksploatuje urządzenia teletransmisyjne wojewódzkiego węzła ogólnopolskiej sieci OST112 poprzez diagnostykę pracy urządzeń i łączy telekomunikacyjnych, konserwacja urządzeń węzła teletransmisyjnego, nadzór nad poprawną pracą podległych węzłów znajdujących się w KMP Legnica, Wałbrzych i Jelenia Góra w celu zapewnienia nieprzerwanej pracy wojewódzkiego węzła teletransmisyjnego. Współpraca ze służbami technicznymi telekomunikacyjnych operatorów zewnętrznych świadczących usługi w tym zakresie
  • obsługuje i eksploatuje urządzenia sieciowe oraz łącza ogólnopolskiej sieci OST112. Utrzymuje, nadzoruje i eksploatuje urządzenia podstawowych łączy optycznych i łączy redundantnych radioliniowych do KMP/KPP i PSP sieci OST112 na terenie województwa dolnośląskiego
  • kontrola nad prawidłowym działaniem usług głosowych oraz video w Cisco Unified Call Manager Administration, CISCO Prime Collaboration Provisioning, CISCO Assurance oraz KURMI Unified Provisioning.
  • nadzoruje prace związane z usuwaniem nieprawidłowości i przerw w pracy łączy dostępowych do sieci Internet na terenie województwa dolnośląskiego, przy wykorzystaniu specjalistycznych analizatorów i urządzeń pomiarowych
  • realizuje zadania dotyczące cyberbezpieczeństwa w szczególności bieżące utrzymanie i rozwój własnych istotnych systemów informacyjnych, poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, zabezpieczane śladów cyfrowych, rozpoznawanie zagrożeń cyberbezpieczeństwa
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w telekomunikacji lub teleinformatyce
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność przy wykonywaniu zadań
  • asertywność oraz umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach nieprzewidzianych oraz sytuacjach stresowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wykształcenie wyższe techniczne profilowane w kierunku telekomunikacja lub informatyka
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia przy zarządzaniu sieciami teletransmisyjnymi, siłowniami telekomunikacyjnymi
  • przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
  • uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej
  • znajomość konfigurowania urządzeń teletransmisyjnych oraz taryfikacyjnych
  • umiejętność poszukiwania znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych. Powyższe potwierdzone dokumentami np. świadectwem pracy, certyfikatem lub innym dokumentem
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, przy monitorze ekranowym, przy sztucznym oświetleniu, w jednozmianowym systemie pracy – 8 h, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego.  Wysiłek fizyczny (sporadycznie-w przypadku nagłych awarii urządzeń i konieczności ich instalacji u użytkownika), praca w terenie (sporadycznie w przypadku konieczności pilnego usunięcia awarii), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz (w kontaktach ze służbami technicznymi operatorów telekomunikacyjnych), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, okresowe pełnienie dyżurów telefonicznych poza normatywnym czasem pracy (zgodnie z obowiązującym kodeksem pracy) w zakresie posiadanej wiedzy i konieczności udzielania niezbędnych informacji.

Dodatkowe informacje

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,2008 co stanowi kwotę 5 784,89brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
calendar icon

Aplikuj

do 28 czerwca 2024

na adres:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka lub /37t00alni2/SkrytkaESP

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
    ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

    Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
    31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

    Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

    Okres przechowywania danych:
    Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:
    1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
    2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
    3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
    4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

    - żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
    danych, podany powyżej;

    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
    lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje:

    Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 17.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×