Biuro - zdjęcie 2
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
50-010 Wrocław ul. Podwale 62
print as PDF
Ogłoszenie nr 135623 / 28.03.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: kadrowo - finansowych w Pionie Administracyjno- Finansowym
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi dokumntację nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy oraz innych form zatrudnienia,
  • prowadzi ewidencję oświdaczeń majątkowych i oświdaczeń lustracyjnych,
  • zajmuje się regulacjami prawnymi dotyczącymi spraw kadrowych,
  • prowadzi ewidencję osobową,
  • prowadzi sprawy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy oraz socjalno - bytowe,
  • obsługuje system finansowo - księgowy,
  • prowadzi spawy dotyczące archiwum zakładowego, w tym pełni rolę koordynatora ds. czynności kancelaryjnych,
  • obsługuje system płacowy,
  • zajmuje się ubezpieczeniem osobowym,
  • przygotowuje dokumenty do archiwum zakładowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość ustaw o: finansach publicznych, o służbie cywilnej, podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniu społecznym
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

·  Zatrudnienie na umowę o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

·  „Trzynaste” wynagrodzenie

·  Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze

·  Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku, sposobu wykonywania zadań:

·  Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

·  Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej

·  Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

·  Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe

·  budynek posiada windę, a w urzędzie znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się od ul. Dworcowej.

 

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 22 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135623"
na adres:
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu, ul. Podwale 62, 50-010 Wrocław
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71 333 08 20
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- RODO, Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu, informuje że:
    1. Administrator Danych Osobowych
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu ul. Podwale 62, 50-010 Wrocław.
    2. Inspektor ds. Ochrony Danych
    Dodatkowe informacje można uzyskać u Inspektora ds. Ochrony Danych pod adresem: iod@wroc.uzs.gov.pl lub listownie pod adresem Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
    3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
    Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) – lit. c) RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1691) w celu realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.
    4. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie żadnym odbiorcom.
    5. Okresy przetwarzania danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okresy 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.
    6. Prawa właścicieli danych
    Mając na uwadze fakt, że przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa, możliwość
    realizacji praw obejmuje:
    a. prawo do dostępu do treści swoich danych (informacji o przetwarzaniu) w tym uzyskania ich kopii,
    b. prawo do sprostowania (poprawy lub aktualizacji) swoich danych,
    c. w uzasadnionych przypadkach żądania usunięcia swoich danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
    jeżeli nie będą zachodziły przeciwskazania prawne,
    d. prawo do cofnięcia zgody dotyczącej przetwarzania danych osobowych,
    e. prawo do sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzania danych,
    f. prawo do przeniesienia danych do innego Administratora Danych Osobowych, jeżeli nie będą
    zachodziły przeciwskazania prawne.
    7. Obowiązek podania danych osobowych
    Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem naboru.
    8. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych
    Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub organizacjom międzynarodowym.
    9. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
    Podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegać profilowaniu ani procesom związanym z podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.
    10. Skargi
    Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan złożyć do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zajmujący się ochroną danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu

Udostępnił: Jan Pyś

Komórka organizacyjna: dyrektor

Wprowadzono: 28.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×