Wrocław - panorama
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
50-010 Wrocław ul. Podwale 62
print as PDF
Ogłoszenie nr 83272 / 21.08.2021
Dołącz do nas jako:

sekretarz

Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • odbiera telefony i umawia spotkania Dyrektora Urzędu;
  • prowadzi terminarz pracy i spotkań Dyrektora Urzędu;
  • przekazuje Dyrektorowi Urzędu korespondencję otrzymaną z komórek organizacyjnych Urzędu;
  • rejestruje i obsługuje pisma wychodzące, przychodzące i wewnętrzne w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • prowadzi obsługę kancelaryjną;
  • przesyła wnioski, pisma, dokumenty, informacje Dyrektorom Delegatur;
  • koordynuje przygotowania spotkań, narad i posiedzeń organizowanych przez Dyrektora Urzędu, w tym przygotowuje niezbędne materiały;
  • koordynuje przygotowania materiałów na spotkania, w których uczestniczy Dyrektor Urzędu oraz współpracuje przy opracowywaniu projektów wystąpień dla Dyrektora Urzędu;
  • przygotowuje projekty pism dla Dyrektora Urzędu;
  • opracowuje korespondencje okolicznościową wysyłaną przez Dyrektora Urzędu;
  • na zlecenie organu zwierzchniego oraz Dyrektora Urzędu organizuje w miarę potrzeby spotkania i konferencje;
  • współpracuje przy prowadzeniu i uzupełnianiu bazy teleadresowej Urzędu;
  • ściśle współpracuje z osobą zajmującą stanowisko współpracy i kontroli w Urzędzie;
  • przygotowuje krótkie informacje na temat działalności, spotkań, konferencji i innych wydarzeń w siedzibie Urzędu bądź delegatury Urzędu i przekazuje je osobie odpowiedzialnej za prowadzenie strony internetowej Urzędu oraz strony BIP Urzędu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów wspomagających prace biurowe;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Umiejętność poprawnego sporządzania pism urzędowych;
  • Znajomość Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • Umiejetność pracy w zespole;
  • Orientacja na klienta;
  • Komunikatywność;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w szczególności - administracja, ekonomia, filologia, prawo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
  • Umiejętność posługiwania się programem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – na poziomie B1
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

- praca z petentami - praca siedząca,

- częste reprezentowane Urzędu na zewnątrz,

- wyjazdy służbowe (okazjonalnie).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- pomieszczenie biurowe zlokalizowane na I piętrze, brak podjazdów, winda.

- narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy,

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • W przypadku wysłania dokumentów drogą elektroniczną należy dostarczyć je w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem, najpóźniej dzień przed przystąpieniem do kolejnego etapu rekrutacji. W przypadku dostarczenia dokumentów droga elektroniczną decyduje data dostarczenia dokumentów w formie elektronicznej.
  • Nie zapomnij o podpisaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 31 sierpnia 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 83272"
na adres:
Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
ul. Podwale 62
50-010 Wrocław

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71 333 08 20
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- RODO, Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu, informuje że:

    1. Administrator Danych Osobowych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu ul. Podwale 62, 50-010 Wrocław – dalej „Administrator”.

    2. Inspektor Ochrony Danych

    Dodatkowe informacje można uzyskać u Inspektora Ochrony Danych pod adresem: iod@wroc.uzs.gov.pl lub listownie pod adresem Urzędu Żeglugi Śródlądowej
    we Wrocławiu.

    3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

    Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) – lit. c) RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1559) w celu realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu.

    4. Obowiązek podania danych osobowych

    Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem naboru.

    5. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie żadnym odbiorcom.

    6. Okresy przetwarzania danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okresy 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.

    7. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji

    Podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegać profilowaniu ani procesom związanym z podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.

    8. Prawa osoby, której dane dotyczą

    1) Dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych;

    2) Modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;

    3) Usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne;

    4) Wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody);

    5) Przeniesienia danych do innego Administratora Danych Osobowych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.

    9. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych

    Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub organizacjom międzynarodowym.

    10. Dodatkowe informacje

    Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan złożyć do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zajmujący się ochroną danych osobowych.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu

Udostępnił: Jan Pyś

Komórka organizacyjna: dyrektor

Wprowadzono: 21.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×