Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu
50-984 Wrocław ul. Gajowicka 118
print as PDF
Ogłoszenie nr 95833 / 29.03.2022
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: Administrowania Rezerwami - Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządzanie i wydawanie żołnierzom rezerwy duplikatów wojskowych dokumentów osobistych, skierowań na komisję lekarską oraz zaświadczeń potwierdzających przebieg służby na podstawie dokumentów ewidencyjnych
  • przyjmowanie kart ewidencyjnych IZE z innych WKU oraz z Wydziału Rekrutacji - ujmowanie ich w księdze ewidencyjnej oraz przyjmowanie na ewidencję otrzymanych z innych WKU (instytucji wojskowych) teczek akt personalnych
  • przekazywanie ewidencji żołnierzy rezerwy do innych WKU na podstawie otrzymanych meldunków o zmianie miejsca zamieszkania i do archiwum WKU kart ewidencyjnych żołnierzy rezerwy po skreśleniu ich z ewidencji wojskowej oraz TAP
  • wprowadzanie danych i utrzymywanie w stałej aktualności danych ewidencyjnych żołnierzy rezerwy z przydzielonego rejonu w zbiorach SI "SPIRALA-ZINT"
  • branie udziału w sporządzaniu protokołów zniszczenia dokumentów ewidencyjnych, które z mocy prawa podlegają zniszczeniu
  • prowadzenie sprawozdawczości na podstawie przydzielonej ewidencji wojskowej oraz udział w opracowywaniu zestawień statystycznych na potrzeby wydziału
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia
  • Samodzielność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS OFFICE
  • Znajomość instrukcji mobilizacyjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej połowy wymiaru czasu pracy;

- stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku

- brak wind i podjazdów.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

- wybrani kandydaci/kandydatki zostaną poinformowani na podany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianu wiedzy;

- dodatkowe informacje o stanowisku można uzyskać pod nr tel. 261-656-122;

- dodatkowe informacje o etapach naboru i zasadach zatrudniania można uzyskać pod nr tel. 261-656-130;

- forma zatrudnienia - umowa o pracę zgodnie z postanowieniami ustawy o służbie cywilnej;

- w kwocie proponowanego wynagrodzenia zasadniczego nie ujęto podwyżki płac przewidzianej do wypłaty 30 kwietnia br.

- oferty kandydatów/kandydatek(niezatrudnionych) nieodebrane przez nich osobiście w ciągu 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, zostaną przekazane do archiwizacji i komisyjnie zniszczone po upływie okresu ich przechowywania zgodnie z obowiązującymi przepisami;

- wzory wymaganych oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie można pobrać ze strony internetowej WKU we Wrocławiu;

- list motywacyjny i wymagane oświadczenia oraz zgody muszą zawierać własnoręczny podpis kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą;

- przewidywany termin sprawdzianu wiedzy: 13-14.04.2022 r.;

- przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej: 19.04.2022 r.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1) weryfikacja ofert pracy pod względem formalno-prawnym;

2) sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian ustny w zależności od liczby kandydatów);

3) rozmowa kwalifikacyjna z najwyżej ocenionym kandydatami.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-22
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub zgoda kandydata na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia.
  • Kwestionariusz osobowy kandydata do pracy lub CV
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów stanowiących podstawę do skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnienia przysługującego byłym żołnierzom zawodowym
calendar icon

Aplikuj

do 8 kwietnia 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 95833"
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu
ul. Gajowicka 118 (Kancelaria jawna - pok. nr 201)
50-984 Wrocław

lub za pośrednictwem portalu ePUAP na adres:
/WKU_Wroclaw/skrytka
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień we Wrocławiu, e-mail: wkuwroclaw@ron.mil.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: wkuwroclaw.kadry@ron.mil.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień we Wrocławiu

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu

Udostępnił: Olga Kisiel

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 29.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×