Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Wrocławia
50-502 Wrocław ul. Hubska 8-16
print as PDF
Ogłoszenie nr 148799 / 26.02.2025
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: inspekcyjno-kontrolnych w Wydziale Inspekcyjno-Kontrolnym
#administracja publiczna #budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające i administracyjne w oparciu o ustawę Prawo budowlane.
  • Analizuje i kwalifikuje wnioski w celu wyboru właściwej procedury, planuje czynności dowodowe, przygotowuje projekty wezwań, zawiadomień, postanowień, decyzji i innych pism w prowadzonych postępowaniach.
  • Przeprowadza kontrole w terenie budów i obiektów budowlanych lub ich części (np. mieszkania) wraz z osobą upoważnioną przez PINB dla miasta Wrocławia - w celu zebrania materiału dowodowego.
  • Gromadzi materiał dowodowy w prowadzonych postępowaniach, analizuje go przy korzystaniu - w zakresie dowodów o charakterze technicznym - z pomocy osoby posiadającej uprawnienia budowlane oraz przygotowuje decyzje administracyjne.
  • Sprawdza wykonanie obowiązków wynikających z wydawanych przez tut. organ decyzji wraz z osobą upoważnioną przez PINB dla miasta Wrocławia.
  • Przeprowadza postępowania wyjaśniające (dot. stanu technicznego obiektów budowlanych, robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części) w celu ewentualnego wszczęcia postępowania bądź zawiadomienia o sposobie załatwienia skargi/wniosku.
  • Prowadzenie postępowań w systemie elektronicznym EZD
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie techniczne związane z budownictwem).
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ustawy o Służbie cywilnej.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność tworzenia i redagowania pism.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Komunikatywność.
  • Biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie lub wyższe budowlane lub pokrewne, związane z budownictwem;
  • Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych.
  • Posiadanie uprawnień budowlanych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Wynagrodzenie od 6 200,- do 6 700,- zł brutto

Po okresie wdrożenia przewiduje się wzrost wynagrodzenia.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia uprawnień budowlanych.
calendar icon

Aplikuj

do 31 marca 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
50-502 Wrocław, ul. Hubska 8-16
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Wrocławia

Udostępnił: Małgorzata Hyrczak

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 26.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×