Wrocław - panorama
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 114871 / 31.01.2023
Dołącz do nas jako:

kierownik oddziału

w Wydziale Infrastruktury w Oddziale Infrastruktury Technicznej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kierowanie pracą Oddziału Infrastruktury Technicznej,
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych z: utrzymaniem i finansowaniem lotniczego przejścia granicznego; spraw związanych z przekazywaniem środków dotacji na realizację przez jednostki samorządu terytorialnego zadań z zakresu recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji oraz zadań zleconych w obszarze transportu, a także kontrolą wykorzystania tych środków,
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych z uzyskiwaniem uprawnień niezbędnych do szkolenia kandydatów na kierowców i do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, szkoleniem kandydatów na kierowców wykonujących przewóz drogowy i kierowców wykonujących przewóz drogowy oraz prowadzeniem rejestru ośrodków szkolenia,
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych ze sprawowaniem nadzoru nad zarządzaniem ruchem na drogach publicznych i drogach wewnętrznych położonych w strefie ruchu lub w strefie zamieszkania w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych ze sprawowaniem nadzoru nad wykonywaniem przez starostów oraz marszałka województwa zadań wynikających z ustawy o kierujących pojazdami, nad ośrodkami doskonalenia techniki jazdy oraz prowadzeniem rejestru instruktorów ośrodków doskonalenia techniki jazdy,
  • nadzorowanie realizacji zadania z zakresu cmentarnictwa wojennego,
  • nadzorowanie spraw z zakresu opracowywania planów finansowych oraz sporządzania sprawozdań budżetowych w układzie tradycyjnym oraz zadaniowym w zakresie działania Wydziału,
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych z uzgadnianiem tras pielgrzymek, procesji oraz innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • znajomość ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego,
  • znajomość ustawy o usługach turystycznych
  • znajomość ustawy o kierujących pojazdami,
  • znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym,
  • znajomość ustawy o transporcie drogowym,
  • znajomość ustawy o Prawo przedsiębiorców,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szczególnych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,

- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,

- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,

- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,

- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,

- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Dodatkowe informacje

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Urzędu, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru.  W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych w postaci adresu e-mail i numeru telefonu (podanie tych danych jest dobrowolne) – celem powiadomienia osoby zakwalifikowanej i spełniającej wymagania formalne o terminie testu wiedzy, weryfikacji kompetencji i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale od 4890,93 do 7292,70 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę i podał je dobrowolnie,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 10 lutego 2023

na adres:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Wydział Organizacji i Rozwoju
pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław
Dokumenty można składać do skrzynki przed Urzędem lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej IF/IT/01/01/2023”.

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Jednocześnie informujemy, że:

    •  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

    Wojewoda Dolnośląski, wykonujący swoje zadania przy pomocy Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, zlokalizowanego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1; Inspektor Ochrony Danych (IOD) wykonuje swoje obowiązki w siedzibie  Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, pokój nr 2145, e-mail: iod@duw.pl;

    •  Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu procedowania naboru kandydatów do pracy w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu;
    •   Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych są: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Zarządzenie Nr 37 Dyrektora Generalnego Dyrektora Generalnego Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie zasad naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej oraz zatrudniania w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu;
    •   Pani/Pana dane mogą być przekazywane innym odbiorcom - osobom, które biorą udział w procedurze naboru;
    •   Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
    •   Pani/Pana dane osobowe i dokumentacja mogą być przechowywane przez okres określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
    •   Zgodnie z Rozporządzeniem przysługuje Pani/Panu:

    1.        prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych;

    2.        prawo dostępu do swoich danych;

    3.        prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;

    4.        prawo do ograniczenia przetwarzania;

    5.        prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);

    •   Podanie Wojewodzie Dolnośląskiemu danych osobowych umożliwiających Pani/Pana identyfikację jest obowiązkiem wynikającym z przepisu prawa; jeśli Wojewoda Dolnośląski tych danych nie będzie posiadał, Pani/Pana sprawa nie będzie możliwe zrealizowanie celu przetwarzania;
    •   Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Augustyniak

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Rozwoju

Wprowadzono: 31.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×