Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21
print as PDF
Ogłoszenie nr 145323 / 23.11.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu i Punktu kancelaryjnego dokumentów niejawnych Zespół Wspomagający Komisariatu Policji Wrocław - Rakowiec
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie dokumentacji określonej przepisami o pracy kancelaryjno - biurowej, w tym codzienne pobieranie, rejestrowanie w systemie E-Komenda i wysyłanie korespondencji jawnej wychodzącej i przychodzącej do KP Wrocław - Rakowiec w celu zapewnienia terminowości w pracy Komisariatu.
  • Prowadzenie ewidencji i teczek będących na stanie Komisariatu, książek ewidencyjnych, dokumentów jawnych i niejawnych oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów wśród funkcjonariuszy Komisariatu, w tym przedstawienie do dekretacji przełożonemu przychodzącej korespondencji, a następnie jej prawidłowe rozdzielenia do poszczególnych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
  • Biegła znajomość komputera i obsługi programu Microsoft Office, obsługiwanie poczty elektronicznej SEPP oraz urządzeń faksowych, a także zapoznawanie się z bieżącymi aktami prawnymi, przepisami i poleceniami przełożonego w celu zapewnienia obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu.
  • Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej przez sekretariat, a także prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych (delegacje), urlopów, zwolnień lekarskich i czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu.
  • Sporządzanie podstaw do wypłaty dla pracowników cywilnych Jednostki w celu zapewnienia prawidłowych naliczeń wynagrodzenia.
  • Prowadzenie ewidencji referentek, kluczy elektronicznych, pieczęci i stempli Komisariatu oraz zaopatrywanie w materiały biurowe, druki i art. piśmiennicze i inne w drodze współpracy z Wydziałem Wspomagającym KMP we Wrocławiu i Wydziałem Teleinformatyki KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
  • Prowadzenie wspólnie z Wydziałami odpowiedzialnymi za użytkowanie sprzętu okresowych inwentaryzacji oraz uczestniczenie w obowiązkowych szkoleniach i kursach w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych i szkodowych w celu zebrania materiałów niezbędnych do wyjaśnienia sprawy.
  • Zastępstwo za osobę prowadzącą Składnicę Akt Komisariatu w celu właściwego i terminowego przyjmowania dokumentów do składnicy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy kancelaryjno - biurowej w administracji publicznej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Tajne, Ściśle tajne
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Kopię dokumentu potwierdzajacego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych. Oświadczenie należy opatrzyć aktualną datą i własnoręcznym podpisem
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopię dokument potwierdzajacego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa
calendar icon

Aplikuj

do 4 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145323"
na adres:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
lub złóż osobiście : siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru) Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Helena Greguła

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 23.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×