Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
print as PDF
Ogłoszenie nr 121364 / 25.05.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: inwentaryzacji i likwidacji majątku KWP we Wrocławiu w Zespole do spraw Inwentaryzacji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • koordynuje i nadzoruje poprzez wyrywkowe kontrole, pracę powołanych komisji inwentaryzacyjnych, w celu ustalenia stanu faktycznego majątku i jego wartości w terminach określonych ustawą o rachunkowości. Czasowo koordynuje pracę znacznej liczby osób podległych merytorycznie (np. uczestniczących w procedurze inwentaryzacji – ok. 60 osób)
  • weryfikuje otrzymaną dokumentację, formułuje wnioski dotyczące Rozliczenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych, ujmując je w sprawozdaniu przedkładanym kierownikowi jednostki celem zatwierdzenia
  • planuje i przewodniczy pracom przy likwidacji majątku, sprzedaży w trybie przetargu, sporządza dokumentacje w tym zakresie – protokoły likwidacji, dokumentacje przetargu, aukcji w celu zapewnienia właściwego sposobu i trybu gospodarowania mieniem oraz wystawienia dowodów rozchodu przez właściwe wydziały merytoryczne umożliwiające wyksięgowanie składników majątku
  • opracowuje projekty aktów prawnych dotyczących przeprowadzanych i inwentaryzacji, likwidacji sprzedaży w trybie przetargów (aukcji) składników majątku oraz przygotowuje projekty planów inwentaryzacji, likwidacji w celu realizacji wyszczególnionych zadań oraz zagwarantowania ustawowych terminów, odpowiednich metod w przypadku inwentaryzacji
  • przeprowadza szkolenia członków komisji (zespołów) inwentaryzacyjnych i osób odpowiedzialnych materialnie za powierzone mienie oraz udziela instruktażu w trakcie prac, doradza w sytuacjach problemowych w celu zapewnienia prawidłowego wykonania czynności inwentaryzacyjnych
  • dokonuje wyrywkowych kontroli czynności likwidacji składników majątku (wielkogabarytowych) w jednostkach Policji woj. dolnośląskiego celem nadzoru prawidłowo przeprowadzonej procedury likwidacji mienia
  • tworzy, ewidencjonuje i rozlicza druki inwentaryzacyjne (ścisłego zarachowania), prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową zespołu, archiwizuje i przekazuje akta spraw do archiwum celem zapewnienia prawidłowej pracy oraz właściwego obiegu dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia w administracji
  • znajomość i umiejętność stosowania ustawy o rachunkowości
  • znajomość problematyki dotyczącej technik oraz organizacji procesu inwentaryzacji
  • znajomość przepisów i zagadnień w zakresie gospodarki składnikami majątku, w tym procedur organizowania przetargów i aukcji
  • umiejętności rozwiązywania konfliktów
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wykształcenie: wyższe
  • przeszkolenie: z zakresu zasad przygotowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia z zakresu inwentaryzacji
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu zasad przygotowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
  • dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
calendar icon

Aplikuj

do 5 czerwca 2023

na adres:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 25.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×