Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21
print as PDF
Ogłoszenie nr 104667 / 20.08.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu i Punktu Kancelaryjnego dokumentów niejawnych w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji Wrocław - Rakowiec
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie dokumentacji określonej przepisami o pracy kancelaryjno - biurowej, w tym codzienne pobieranie, rejestrowanie w systemie E-Komenda i wysyłanie korespondencji jawnej wychodzącej i przychodzącej do KP Wrocław - Rakowiec w celu zapewnienia terminowości w pracy Komisariatu.
  • Prowadzenie ewidencji i teczek będących na stanie Komisariatu, książek ewidencyjnych, dokumentów jawnych i niejawnych oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów wśród funkcjonariuszy Komisariatu, w tym przedstawienie do dekretacji przełożonemu przychodzącej korespondencji, a następnie jej prawidłowe rozdzielenia do poszczególnych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
  • Biegła znajomość komputera i obsługi programu Microsoft Office, obsługiwanie poczty elektronicznej SEPP oraz urządzeń faksowych, a także zapoznawanie się z bieżącymi aktami prawnymi, przepisami i poleceniami przełożonego w celu zapewnienia obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu.
  • Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej przez sekretariat, a także prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych (delegacje), urlopów, zwolnień lekarskich i czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu.
  • Sporządzanie podstaw do wypłaty dla pracowników cywilnych Jednostki w celu zapewnienia prawidłowych naliczeń wynagrodzenia.
  • Prowadzenie ewidencji referentek, kluczy elektronicznych, pieczęci i stempli Komisariatu oraz zaopatrywanie w materiały biurowe, druki i art. piśmiennicze i inne w drodze współpracy z Wydziałem Wspomagającym KMP we Wrocławiu i Wydziałem Teleinformatyki KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
  • Prowadzenie wspólnie z Wydziałami odpowiedzialnymi za użytkowanie sprzętu okresowych inwentaryzacji oraz uczestniczenie w obowiązkowych szkoleniach i kursach w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych..
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych i szkodowych w celu zebrania materiałów niezbędnych do wyjaśnienia sprawy.
  • Zastępstwo za osobę prowadzącą Składnicę Akt Komisariatu w celu właściwego i terminowego przyjmowania dokumentów do składnicy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy kancelaryjno - biurowej w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli tajne, ściśle tajne
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku

- praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

- typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk

- budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych

 

Dodatkowe informacje

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego:  3862,76 zł brutto miesięcznie (mnożnik kwoty bazowej 1,9010) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia oraz własnoręcznie podpisany list motywacyjny. Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. 

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 87 12965 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru oraz przeprowadzenia postępowania sprawdzającego o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu realizacji naboru na stanowisko ..............(należy wskazać nazwę stanowiska) oraz przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych. Oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą i własnoręcznym podpisem
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopię dokument potwierdzajacego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa
calendar icon

Aplikuj

do 26 sierpnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 104667"
na adres:

Wydział Kadr Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław lub złóż osobiście (za potwierdzeniem odbioru) w siedzibie KMP we Wrocławiu - ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do godz. 15:00.
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w KMP we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław, iod.kmp@wroclaw.wr.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych, Wydział Kadr KMP we Wrocławiu .
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Helena Greguła

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 20.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×