inspektor
Do spraw: obsługi kancelaryjno - administracyjnej Referatu II w Wydziale Ruchu Drogowego KMP we Wrocławiu2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu realizacji naboru na stanowisko...............(należy wskazać nazwę stanowiska) oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010r., o ochronie informacji niejawnych. Oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą i własnoręcznym podpisem
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 31 sierpnia 2022
we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław lub składać osobiście za potwierdzeniem
odbioru w siedzibie KMP we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21 od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00.
- Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu