Wrocław - panorama
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
53-135 Wrocław ul. Januszowicka 48
print as PDF
Ogłoszenie nr 82599 / 09.08.2021
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Zespół ds. finansowo-księgowych
#finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi i organizuje rachunkowość Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami oraz pełni nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez podległych pracowników w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownikowi jednostki oraz instytucjom zewnętrznym,
  • Nadzoruje sporządzenie projektu budżetu, planu rzeczowo – finansowego, sporządzanie planu budżetu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz planu zbiorczego Powiatowych Inspektoratów Weterynarii w celu zapewnienia środków finansowych dla funkcjonowania inspektoratów oraz nadzoruje ich wykonanie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Inspekcji pod względem finansowym,
  • Kieruje pracami zespołu ds. finansowo – księgowych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania gospodarki finansowej województwa dolnośląskiego,
  • Nadzoruje obieg i kontrolę dokumentów finansowych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w celu zapewnienia przestrzegania właściwego przebiegu operacji gospodarczych, ochrony mienia będącego w posiadaniu Inspektoratu,
  • Nadzoruje i analizuje proces wykorzystania środków będących w dyspozycji jednostek inspekcji Weterynaryjnej województwa w celu stopnia ich wykorzystania,
  • Kieruje i nadzoruje gospodarkę finansową Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w zakresie wykonywania dyspozycji środków pieniężnych dysponentów II i III stopnia w celu zapewnienia płynności płatniczej,
  • Nadzoruje gospodarkę funduszem płac WIW w zakresie sporządzania list płac, naliczania i odprowadzania obciążeń oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań rozliczeniowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub wyższe według następujących wymogów: osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat Praca w administracji publicznej w obszarze księgowości.
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
  • ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości,
  • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych,
  • ustawy o podatku VAT,
  • aktów prawnych dot. ubezpieczeń społecznych,
  • Obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Office)
  • Umiejętność argumentowania,
  • Umiejętność negocjacji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • obsługa Informatycznego Systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • obsługa systemu Bankowości Elektronicznej,
  • czynne prawo jazdy kategorii B,
  • zarządzanie personelem
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • Samodzielność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • Rzetelność, dokładność, wnikliwość, odpowiedzialność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność interpretacji aktów prawnych oraz stosowania prawa w praktyce
  • kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole,
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,

- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku, brak wind.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W związku z inicjatywą Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania dotyczącą zamieszczania w ogłoszeniach o naborach klauzuli równych szans, zachęcamy do zamieszczania w poniższej rubryce następującej informacji: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Test oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 20 sierpnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 82599"
na adres:
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 48
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71 367 70 16 wew. 140.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Dolnośląski Wojewódzki Lekarz Weterynarii sekretariat@wroc.wiw.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wroc.wiw.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane innym podmiotom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Udostępnił: Kinga Cołta

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 09.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×