Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu
50-069 Wrocław ul. Ofiar Oświęcimskich 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 105075 / 27.08.2022
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje również zakres prac Kierownika Wydziału OA oraz całokształt prac z zakresu rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w tym: organizuje sporządzanie, przyjmowanie, obieg i kontrole dokumentów księgowych, zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych. Koordynuje bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz prawidłowe sporządzanie sprawozdawczości
  • Prowadzi gospodarkę finansową mającą na celu wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z zachowaniem zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, koordynuje terminowe ściąganie należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz terminowe regulowanie zobowiązań
  • Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz dokonuje ich akceptacji
  • Dokonuje kontroli prawidłowej realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz opracowuje okresowe analizy i oceny z wykonania planu finansowego jednostki
  • Sporządza bilans dysponenta III stopnia
  • Opracowuje projekty planów finansowych i plany finansowe w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego, harmonogramy realizacji dochodów i wydatków budżetowych jednostki jako dysponenta III stopnia
  • Sporządza sprawozdania budżetowe z wykonania planów oraz analizy realizacji wydatków budżetowych
  • Bezpośrednio kieruje lub koordynuje pracą pracowników wydziału Organizacyjno-Administracyjnego
  • Koordynuje czynności administracyjne związane z funkcjonowaniem jednostki
  • Koordynuje prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niemarterialnych i prawych oraz wyposażenia, uzgodnienia stanu ze stanem księgowym w celu zgodności sald
  • Koordynuje sprawy wynikające z obsługi kadrowej i płacowej pracowników urzędu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ukończone wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, lub średnie: ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, lub posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub posiadanie certyfikatu księgowego albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniających do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych , wydanych na podstawie odrębnych przepisów
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w obszarze księgowości
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy Kodeks Pracy
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Znajomość obsługi programów komputerowych (Exel, Word)
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
  • Posiada pełną zdolność do czynności prawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości budżetowej
  • Znajomość obsługi programów: bankowości elektronicznej NBE, Płatnik, potral sprawozdawczości budżetowej GUS, e-ZUS, PFRON, Trezor
  • Znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
  • Umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wieloletnią prace od 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15-15:15
  • Praca przy monitorze ekranowych powyżej 4 godzin dziennie
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • Narzędzie pracy: komputer i urządzenia biurowe (fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka)
  • Praca z dokumentami
  • Często praca wykonywana pod presją czasu
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na III piętrze, w którym występują bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind/ podjazdów, odpowiednio dostosowanej toalety) Występuje konieczność przemieszczania się schodami.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 105075"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 12
50-069 Wrocław
osobiście w sekretariacie (I piętro)
w godzinach pracy urzędu: 7:15-15:15

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71/346-08-84
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W NABORZE DO PRACY W WOJEWÓDZKIM INSPEKTORACIE JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH WE WROCŁAWIU
    W związku z Rozporządzeniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 RODO informujemy, że:
    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych z siedzibą ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław.
    2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych na adres e-mail: iodo_wroclaw@wijhars.pl.
    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru na stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z:
    - art. 221 § 1 i 22 1 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
    - art. 4 i art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
    oraz na podstawie zgody w odniesieniu do danych osobowych w zakresie wykraczającym poza wyżej wymienione przepisy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu naboru. Po zakończeniu procesu naboru złożone dokumenty aplikacyjne niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru.
    5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    6) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
    - cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, na podstawie art. 7 ust 3 RODO
    - dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO;
    - sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
    - usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO;
    - ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO.
    7) W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8) Pani/Pana dane osobowe nie będą polegały profilowaniu.
    9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, niemniej jednak bez ich podania udział w naborze nie będzie możliwy. Podanie innych danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych.

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu

Udostępnił: Izabela Marciniak

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 27.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×