Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu
58-304 Wałbrzych ul.Wysockiego 34
print as PDF
Ogłoszenie nr 101919 / 05.07.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: bezpieczeństwa żywności w Zespole ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie spraw związanych z nadzorem weterynaryjnym nad bezpieczeństwem żywności pochodzenia zwierzecego,
  • Prowadzenie dokumentacji zwiazanej z w/w nadzorem,
  • Pobieranie prób do badań monitoringowych,
  • Pobieranie prób produktów gotowych w ramach urzędowej kontroli żywności,
  • Sporządzanie dokumentacji, zestawień zbiorczych, sprawozdawczości z wykonywanych zadań,
  • Obsługa systemów informatycznych z zakresu nadzoru,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • Doświadczenie zawodowe
  • Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (dotyczy lekarzy weterynarii),
  • Znajomość prawa weterynaryjnego z zakresu zajmowanego stanowiska i przepisów Kodeksu postepowania administracyjnego,
  • Prawo jazdy kat. B, praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdu kat. B,
  • Umiejętność obsługi komputera -znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w Inspekcji Weterynaryjnej
  • Doświadczenie pracy w administacji
Co oferujemy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego),pierwsza umowa na 12 miesięcy,kolejna na czas nieokreślony,
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Za wieloletnią pracę członek służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastkę",
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnośprawność,
Warunki pracy
  • Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00,
  • Praca częściowo w biurze, częściowo poza siedzibą Inspektoratu (w terenie),
  • Prowadzenie samochodu służbowego do 3,5 tony w celu dojazdu do i z kontroli, dowozu próbek do laboratorium, dojazdu na szkolenia lub inne wyjazdy służbowe,
  • Narzędzia pracy: komputer,kserokopiarka,niszczarka, skaner,fax,
  • Budynek parterowy,
  • Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiwających pracę osobom niewidomym,niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
  • Cv i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznie podpisem. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego), oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W zależności od ilości kandydatów:

  • rozmowa kwalifikacyjna,
  • test wiedzy,
  • test umiejętności praktycznych(np. znajomość obsługi komputera)
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kwestoinariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami kat.B.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 1 sierpnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu
ul. Wysockiego 34
58-304 Wałbrzych
z dopiskiem -"Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisko Inspektor weterynaryjny w zespole ds. bezpieczeństwa żywności".
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
74 84-811-70
  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu ul. Wysockiego 34 58-304 Wałbrzych
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 74 84-811-70, e-mail: iod@piw.walbrzych.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarza jedynie administrator danych, tj. Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu

Udostępnił: Małgorzata Kubik

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjnych

Wprowadzono: 05.07.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×