Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy
55-100 Trzebnica ul. Ks. Dz. W. Bochenka 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 159012 / 12.12.2025
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: do obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji w zakresie obsługi sekretariatu Komendanta Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy:
  • Rejestrowanie dokumentów wpływających do jednostki z innych jednostek Policji, instytucji zewnętrznych oraz od indywidualnych interesantów,
  • Rejestrowanie dokumentacji wytworzonej w swojej komórce organizacyjnej oraz wpływającą bezpośrednio do komórki z instytucji zewnętrznej,
  • Rejestrowanie dokumentacji wytworzonej w swojej komórce organizacyjnej oraz wpływającą bezpośrednio do komórki z instytucji zewnętrznej, oraz zapoznawanie z nimi funkcjonariuszy i pracowników Komendy
  • Prowadzenie spisu spraw na potrzeby Komendanta Powiatowego Policji w Trzebnicy oraz jego Zastępcy, a także sekretariatu,
  • Rejestrowanie książek i rejestrów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policj
  • Obsługa internetowej poczty SEPP Komendanta Powiatowego Policji w Trzebnicy
  • Przygotowywanie poczty jawnej do wysłania za pośrednictwem Poczty Specjalnej i Poczty Polskiej.
  • Wydawanie poczty za pośrednictwem Książki doręczeń przesyłek miejscowych.
  • Prowadzenie ewidencji wykazów przesyłek wydanych dla Urzędów Gmin.
  • Odbiór przesyłek pocztowych z Urzędu Pocztowego.
  • Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej przez siebie, a także przez Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcę.
  • Rejestrowanie wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji aktów prawnych.
  • Gromadzenie i okresowa aktualizacja aktów prawnych.
  • Nadzór nad prawidłowa rejestracją i obiegiem dokumentów wewnątrz jednostki oraz w jednostkach podległych.
  • Obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP i odbieranie korespondencji z platformy ePUAP.
  • Zatępstwo w pełnym zakresie Pełnomocnika ds.Niejawnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe
  • Doświadczenie zawodowe obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu
  • doświadczenie w pracy biurowej w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe
  • Doświadczenie zawodowe Praca na podobnym stanowisku w innych jednostkach organizacyjnych
  • Poświadczenie Bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne"
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca w pomieszczeniach biurowych

- praca przy monitorze ekranowym

- sztuczne oświetlenie

- praca wymaga szczególnej koncentracji

- praca z narażeniem na stres

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności  obu  rąk

- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks,drukarki)

- zagrożenie korpucją

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku. Brak jest podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,800 co stanowi kwotę 4967,95 zł brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy. Komenda Powiatowa Policj w Trzebnicy  nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje na temat naboru  można uzyskać pod nr tel. 47 8724209, 478724272

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Rozmowa kwalifikacyjna lub rozmowa kwalifikacyjna + test z wiedzy; Ustawy o Policji, Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych, Instrukcji Kncelaryjnej

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów
calendar icon

Aplikuj

do 29 grudnia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 159012"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy
ul. Bochenka 8
55-100 Trzebnica
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Agnieszka Grzelińska 47 8724209
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.12.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Trzebnicy tel. 47 8724214
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Kaja Michalak 47 8724209
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Trzebnicy

Udostępnił: Agnieszka Grzelińska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.12.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×