Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Trzebnicy
55-100 Trzebnica ul. 1 Maja 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 114189 / 19.01.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: bezpieczeństwa żywności Zespół do spraw bezpieczeństwa żywności
#administracja publiczna #weterynaria

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynacja i bezpośrednia weryfikacja czynności wykonywanych przez urzędowych lekarzy weteryanrii wyznaczonych do nadzoru nad rozbiorem i przetwórstwem w zakładzie
  • Kontrola spełniania wymagań weterynaryjnych w całym zakładzie, w tym wynikających z wymagań Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, w zakresie: warunków sanitarnych, technicznych, technologicznych i organizacyjnych, zakładowych procedur dotyczących systemów bezpieczeństwa żywności (np. programy wstępne, SPS, SSOP, system HACCP), postępowania z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego
  • Prowadzenia spraw związanych z certyfikacją eksportową partii wysyłkowych, w tym na rynek Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej
  • Pobieranie próbek urzędowych mikrobiologicznych
  • Nadzór nad prawidłowym zagospodarowaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
  • Obsługa systemów i programów informatycznych związanych z wykonywanymi czynnościami (np. RASFF, ADNS)
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych w przypadku stwierdzenia niezgodności oraz opracowywanie decyzji i postanowień
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • prawo jazdy kategorii B - praktyczna umiejętność prowadzenia smochodu
  • obsługa komputera oraz programów komputerowych
  • znajomość przepisów weterynaryjnych - polskich i unijnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w biurze i w terenie, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.

Możliwe nietypowe godziny pracy, również poza godzinami urzędowania i w dni wolne od pracy.

Praca przy użyciu komputera i urządzeń biurowych.

Wyjazdy w teren - kontakt ze zwierzętami.

Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku - brak windy.

Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Trzebnicy z oznaczeniem stanowiska lub przesłać pocztą na adres urzędu z dopiskiem: "Aplikacja do pracy jako Inspektor Wet. ds. bezpieczeństwa żywności".

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Oferowanewynagrodzenie zasadnicze brutto w wysokości 6100,00 zł.

W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.

Po tym terminie oferty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru - rozmowy kwalifikacyjnej, o czym będą powiadomieni telefonicznie.

Telefon kontaktowy 71 312 01 97 wew. 21

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Przesłane dokumenty w pierwszej kolejności są weryfikowane pod względem formalnym.

CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Jeśli kandydatura spełnia wymagania formalne, drugim etapem jest rozmowa kwalifikacyjna o której informujemy telefonicznie.

Po rozmowach kwalifikacyjnych podejmujemy decyzję dot. zatrudnienia.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-02-10
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawo jazdy kat. B
  • kopia prawa wykonywania zawodu lek. wet.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 31 stycznia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 114189"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Trzebnicy
ul. 1 Maja 1, 55-100 Trzebnica

Z dopiskiem:
Aplikacja do pracy jako Inspektor wet. ds. bezpieczeństwa żywności
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. 71 312 01 97 wew. 21 - sekretariat
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Lekarz Weterynarii w Trzebnicy
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: abi@vp.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych będą wyłącznie jednostki z mocy prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Trzebnicy

Udostępnił: Artur Pamuła

Komórka organizacyjna: Kierownik

Wprowadzono: 19.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×