Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Środzie Śląskiej
55-300 Środa Śląska Św. Andrzeja 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 74180 / 06.02.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: Łączności i Informatyki w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Usuwa awarię i dokonuje bieżących napraw sprzętu łączności i informatyki w KPP Środzie Śląskiej w celu zapewnienia ciągłości pracy jednostki i bezawaryjności oraz sprawność technicznej sprzętu
  • Nadzoruje wprowadzanie danych do systemów informatycznych w celu zagwarantowania prawidłowej działania tych systemów;
  • Administruje lokalna centralną telefoniczną, siecią intranetową oraz internetową w celu zapewnienia prawidłowej łączności i transmisji danych na terenie działania jednostki
  • Dokonuje sprawdzeń, typowań i analizy danych w systemach policyjnych oraz poza policyjnych na potrzeby i zlecenia upoważnionych funkcjonariuszy i pracowników w celu dostarczenia informacji;
  • Rozwiązuje bieżące problemy oraz przeprowadza szkolenie dla użytkowników systemów informatycznych w celu utrzymania przez nich ciągłości pracy oraz właściwego i optymalnego korzystania z dostępnych programów
  • Przygotowuje i przekazuje do Wydziału Łączności i Informatyki KWP we Wrocławiu wnioski o nadanie, modyfikuję lub odebranie uprawnień do systemów informatycznych w celu zapewnienia upoważnionym funkcjonariuszom i pracownikom dostępu do policyjnych baz danych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość budowy i konfiguracji sieci, ogólna znajomość zagadnień związanych z systemami łączności przewodniej i radiowej, praktyczne umiejętności w zakresie wykonywania napraw urządzeń telekomunikacyjnych i elektronicznych, znajomość technologii sprzętowej PC , kreatywność i samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku Informatyka
  • znajomość budowy i konfiguracji central telefonicznych w jednostkach Policji
  • obsługa central telefonicznych
  • prawo jazdy kat. B
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

zadania realizowane są w warunkach pracy biurowej, w sytemie pracy dziennej w godzinach od 7.30 do 15.30 przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego

Dodatkowe informacje

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wartość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3168,84  złotych brutto ( mnożnik kwoty bazowej 1,5595 ) plus dodatek za wysługę lat. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowaniu drogą elektroniczną w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną ( telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji ( np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadania praktyczne)

UWAGA! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez  kryterium kompletności i terminowości na podstawie dokumentów wymienionych w części " wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty a także własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesłać drogą pocztową ( decyduje data stempla pocztowego ) lub składając w Komendzie Powiatowej  Policji w Środzie Śląskiej.

KPP w Środzie Śląskiej nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 8722 209

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 18 lutego 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 74180"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Środzie Śląskiej
ul. Św. Andrzeja 2
55-300 Środa Śląska
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8722 209
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Środzie Śląskiej

Udostępnił: Klaudia Grzegorczyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×