Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
56-300 Milicz ul. Powstańców Wielkopolskich 3 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 72942 / 08.01.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kwatermistrzowsko - technicznych samodzielne stanowisko ds. kwatermistrzowsko - technicznych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami obiektów Komendy
  • Ewidencjonowanie składników majątku, inwentaryzacji oraz planowanie potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych
  • Prowadzenie spraw dotyczących świadczeń mieszkaniowych, mundurowych, socjalnych strażaków i pracowników cywilnych, a także emerytów
  • Dokonywanie zakupów sprzętów, paliw, materiałów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej oraz likwidacji składników majątkowych
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • Zapewnienie sprawności operacyjno- technicznej samochodów i sprzętu specjalistycznego komendy
  • Nadzór nad konserwacją sprzętu specjalistycznego i sprzętu silnikowego, a także urządzeń łączności
  • Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń, szkoleń
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy znajomość zagadnień technicznych z zakresu mechaniki pojazdowej i sprzętu silnikowego, ogólna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej i Państwowej Straży Pożarnej, umiejętność stosowanie w praktyce obowiązujących przepisów, ogólna znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy o prawie zamówień publicznych
  • znajomość obslugi komputera, pakietów biurowych
  • rzetelność i terminowość
  • analityczne myslenie
  • kreatywność
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych MSWiA
  • znajomosć języka angielskiego
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa w systemie codziennym,

- narzędzia i materiały pracy: komputer i sprzęt biurowy

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

- praca pod presją czasu

- praca wymaga kontaktów bezpośrednich; telefonicznych i e-mailowych

- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety)

- stanowisko pracy zlokalizone na II piętrze budynku

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 Terminy i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć do dnia 15 stycznia 2021r., decyduje data stempla pocztowego, osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Siedziba Urzędu:

Komenda Powiatowa

Państwowej Straży Pożarnej

w Miliczu

ul. Powstańców Wielkopolskich 3

56 – 300 Milicz

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – KSC/starszyspecjalista”,                                     w sekretariacie Komendanta Powiatowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 15.00) lub wysyłać        na ww. adres.

Nabór odbywać się będzie w następujących etapach:

I etap – weryfikacja dokumentów pod względem spełniania wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 18.01.2021 r. Ogłoszenie wyników nastąpi 18.01.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Miliczu oraz w BIP.

II etap – sprawdzian wiedzy ze znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej w zakresie realizowanych zadań służbowych. Maksymalna liczba punktów 20.

Termin: 19.01.2021 r. godz. 11:00.

Miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu ul. Powstańców Wlkp. 3, 56 – 300 Milicz

Ogłoszenie wyników nastąpi 19.01.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Miliczu oraz w BIP.

III etap – rozmowa kwalifikacyjna. Maksymalna liczba punktów 30.

Termin: 20.01.2021 r. godz. 11:00.

Miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu, ul. Powstańców Wlkp.3, 56 – 300 Milicz,

Rozmowę z kandydatami przeprowadza komisja rekrutacyjna. Podczas rozmowy oceniane są umiejętności i kwalifikacje kandydatów na podstawie 5 kryteriów:

przygotowanie merytoryczne
treść i poprawność wypowiedzi
odporność na stres
umiejętność prezentacji
sprawdzian umiejętności ze znajomości pakietu MS Office (m.in. Word, Excel)
 

Po III etapie naboru komisja sporządza protokół, w którym wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Powiatowemu Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu celem zatrudnienia wybranego kandydata.

 

Wyniki końcowe ogłoszone zostaną w dniu 21.01.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Miliczu.

 

Przewidywany termin zatrudnienia: 01 lutego 2021 r.

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie osób fizycznych                    w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

 

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
tel: 713841338; e.mail:pk@kppspmilicz.pl

 

Kontakt do inspektora ochrony danych : Tel 071 38 41 338 wew. 48

 

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. kwatermistrzowsko - technicznych

 

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu.

 

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

 

Uprawnienia:

- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych: żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. om służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

 

10. Informacje dodatkowe:

- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,                    w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %,

- W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

- oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,

- wzór oświadczenia umieszczono na stronie internetowej: http://kppspmilicz.pl/index.php/praca-sluzba lub https://nabory.kprm.gov.pl/

- oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną zniszczone komisyjnie bez informowania kandydatek/ kandydatów

- dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane

- zakwalifikowani kandydaci / kandydatki zostaną poinformowani telefonicznie i pisemnie – brak odpowiedzi jest równorzędny z niezakwalifikowaniem

INFORMACJA O METODACH I TECHNIKACH NABORU:

- sprawdzenie wymagań formalnych i dodatkowych – analiza dokumentów

Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
 

- kompetencyjny test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna z komisją,

- rozmowa kwalifikacyjna z Komendantem Powiatowym

 

Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: (71) 38 41 338 wew. 43

KP PSP w Miliczu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych
w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

 

 

 

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-02-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • życiorys/ CV i list motywacyjny powinny byc opatrzone datą i własnoręcznie podpisane
  • kopia prawo jazdy - do wglądu
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumant potwierdzający znajomość języka angielskiego
  • dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach MSWiA
calendar icon

Aplikuj

do 15 stycznia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
w Miliczu
ul. Powstańców Wielkopolskich 3
56 - 300 Milicz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
531 959 334
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.01.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu

Udostępnił: Aleksandra Kijanka

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 08.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×