-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do dnia 15 stycznia 2021r., decyduje data stempla pocztowego, osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Siedziba Urzędu:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
w Miliczu
ul. Powstańców Wielkopolskich 3
56 – 300 Milicz
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – KSC/starszyspecjalista”, w sekretariacie Komendanta Powiatowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 15.00) lub wysyłać na ww. adres.
Nabór odbywać się będzie w następujących etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów pod względem spełniania wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 18.01.2021 r. Ogłoszenie wyników nastąpi 18.01.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Miliczu oraz w BIP.
II etap – sprawdzian wiedzy ze znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej w zakresie realizowanych zadań służbowych. Maksymalna liczba punktów 20.
Termin: 19.01.2021 r. godz. 11:00.
Miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu ul. Powstańców Wlkp. 3, 56 – 300 Milicz
Ogłoszenie wyników nastąpi 19.01.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Miliczu oraz w BIP.
III etap – rozmowa kwalifikacyjna. Maksymalna liczba punktów 30.
Termin: 20.01.2021 r. godz. 11:00.
Miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu, ul. Powstańców Wlkp.3, 56 – 300 Milicz,
Rozmowę z kandydatami przeprowadza komisja rekrutacyjna. Podczas rozmowy oceniane są umiejętności i kwalifikacje kandydatów na podstawie 5 kryteriów:
przygotowanie merytoryczne
treść i poprawność wypowiedzi
odporność na stres
umiejętność prezentacji
sprawdzian umiejętności ze znajomości pakietu MS Office (m.in. Word, Excel)
Po III etapie naboru komisja sporządza protokół, w którym wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Powiatowemu Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu celem zatrudnienia wybranego kandydata.
Wyniki końcowe ogłoszone zostaną w dniu 21.01.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Miliczu.
Przewidywany termin zatrudnienia: 01 lutego 2021 r.
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
tel: 713841338; e.mail:pk@kppspmilicz.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych : Tel 071 38 41 338 wew. 48
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. kwatermistrzowsko - technicznych
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych: żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. om służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
10. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %,
- W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
- wzór oświadczenia umieszczono na stronie internetowej: http://kppspmilicz.pl/index.php/praca-sluzba lub https://nabory.kprm.gov.pl/
- oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną zniszczone komisyjnie bez informowania kandydatek/ kandydatów
- dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane
- zakwalifikowani kandydaci / kandydatki zostaną poinformowani telefonicznie i pisemnie – brak odpowiedzi jest równorzędny z niezakwalifikowaniem
INFORMACJA O METODACH I TECHNIKACH NABORU:
- sprawdzenie wymagań formalnych i dodatkowych – analiza dokumentów
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
- kompetencyjny test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna z komisją,
- rozmowa kwalifikacyjna z Komendantem Powiatowym
Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: (71) 38 41 338 wew. 43
KP PSP w Miliczu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych
w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracę możesz rozpocząć od:
2021-02-01
Przewidywany czas zastępstwa do:
2022-08-01