Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
56-300 Milicz ul. Powstańców Wielkopolskich 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 147221 / 22.01.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: kwatermistrzowsko- technicznych samodzielne stanowisko ds. kwatermistrzowsko- technicznych
#zamówienia publiczne
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up praca - inspektor na zastępsto za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy z zakresu gospodarki transportowej komendy, inwestycji i remontów obiektów komendy
  • ewidencjonuje składniki majątku,inwentaryzuje oraz planuje potrzeby w zakresie wydatków rzeczowych
  • prowadzi sprawy w zakresie dotyczącym świadczeń mieszkaniowych, mundurowych, socjalnych strażaków i pracowników cywilnych, a także emerytów
  • dokonuje zakupów sprzętów, paliw, materiałów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
  • prowadzi sprawy z zakresu gospodarki magazynowej oraz likwidacji składników majątkowych
  • prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych
  • zapewnia sprawność operacyjno- techniczną samochodów i sprzętu specjalistycznego
  • prowadzi nadzór nad konserwacją sprzętu specjalistycznego i sprzętu silnikowego, a także urządzeń łączności
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy administracja publiczna
  • prawo jazdy kat. B, komunikatywność, rzetelność, dokladność, odporność na stres, umiejętność obsługi komputera, pakietu office, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
Co oferujemy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno- biurowa
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • prowadzenie pojazdów służbowych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • link do zgłoszeń wewnetrznych i zewnętrznych (ochrona sygnalistów) znajduje się pod adresem: https://www.gov.pl/web/kppsp-milicz/ochrona-sygnalistow
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza złożonych dokumentów
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-03-03
Przewidywany czas zastępstwa do: 2026-06-15
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 4 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147221"
na adres:
Sekretariat Komendanta Powiatowego PSP w Miliczu
ul. Powstańców Wielkopolskich 3
56 - 300 Milicz

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71 38 41 338 wew. 43
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
    (art. 13 ust. 1 i 2 RODO*)

     

    Administrator Danych Osobowych:
    komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
    Kontakt z Administratorem Danych Osobowych:
    ul. Powstańców Wlkp. 3, 56 - 300 Milicz, e-mail: kpmilicz@kwpsp.wroc.pl
    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych  telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław
    Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym, w celu „Wyłonienia kandydata do zatrudnienia w korpusie służby cywilnej,
    po zweryfikowaniu wymagań zgodnie z ustawą o służbie cywilnej w zakresie niekaralności”, na podstawie: przepisów ustawy o służbie cywilnej (art. 4 i rozdz. 3)
    oraz kodeksu pracy: art. 221, art. 221a, art. 221b, art. 229 §1 pkt. 1. Ich przetwarzanie jest niezbędne do:

    a)      wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie prowadzonego postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez Administratora, albo osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. b RODO;

    b)      podjęcia działań na żądanie osoby której dane dotyczą, przed zawarciem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    c)      sprawdzenia niekaralności- zgodnie z art. 10 RODO;

    d)     zweryfikowania wymagań kandydatów urodzonych przed 01.08.1972 r. w zakresie pracy w służbach organu bezpieczeństwa państwa.

    Przetwarzanie danych niewymaganych przepisami prawa, przekazanych przez Panią/Pana
    w przesłanych dokumentach w celu uwzględnienia w procesie rekrutacji, będą przetwarzane
    na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie Administratorowi, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a w związku z art. 4 pkt. 11 lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    Obowiązek podania danych osobowych:
    W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, podanie danych jest wymagane do udziału w procesie rekrutacji przez wskazane w klauzuli przepisy prawa. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
    Odbiorcy danych osobowych:
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, którym Administrator udostępnia dane osobowe (np. wykonawcy usług pocztowych i kurierskich) oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora (np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentów, firma zapewniająca wsparcie techniczne IT). Pani/Pana dane zostaną udostępnione Poczcie Polskiej S.A., będącej publicznym dostawcą e-Doręczeń.
    W przypadku skierowania na badania wstępne: Centrum Medyczne Medycyna Pracy Wrocław, ul. Grabiszyńska 241C, 53 - 234 Wrocław, która z chwilą pozyskania danych staje się administratorem przetwarzanych danych.
    Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także prawo
    ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo
    do wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).. Wymienione prawa mogą być ograniczone, kiedy Administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego lub występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody mogą Państwo w każdej chwili wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    Prawo do sprzeciwu:
    W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw
    i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    Okres przechowywania danych osobowych:
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Administrator ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Oświadczenia i dokumenty dot. danych osobowych w związku z nawiązaniem stosunku pracy kandydatów przyjętych
    do pracy, dołącza się do akt osobowych. Dane związane z wynikiem rekrutacji zamieszczone w BIP, są usuwane w terminie do 6 miesięcy od dnia ogłoszenia.

    Dane w formie papierowej kandydatów niezakwalifikowanych nieodebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru - są niszczone w terminie do 3 miesięcy od jego zakończenia.

    Dokumentacja z naboru, której jednym z elementów jest protokół z naboru, który zawiera imię i nazwisko, adres zamieszkania, informację o niepełnosprawności kandydata, zgodnie z "Jednolitym rzeczowym wykazem akt Państwowej Straży Pożarnej" może być zniszczona począwszy od dnia 01 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy, po uzyskaniu formalnej zgody kierownika jednostki organizacyjnej na zniszczenie.
    *RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu

Udostępnił: Aleksandra Kijanka

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa i BHP

Wprowadzono: 22.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×