Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
59-300 Lubin ul.Traugutta 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 78745 / 25.05.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: finansów i zaopatrzenia Referat Wspomagajacy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje zadania związane z utrzymaniem w stanie sprawności technicznej obiektów budowlanych, prowadzi drobne prace budowlane i konserwatorskie, utrzymuje czystość i porządek w budynkach Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, obiektach podległych jednostek organizacyjnych oraz terenach przyległych do obiektów Komendy z zachowaniem przepisów bhp oraz prowadzi ewidencję obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • Zaopatruje Komendę Powiatową Policji w Lubinie i jednostki jej podległe pod względem materiałowo – technicznym oraz zapewnia spełnienie wymogów sanitarno – epidemiologicznych, sprawność działania urządzeń i sprzętu techniki biurowej.
  • Zaopatruje w materiały niezbędne do prowadzenia prac budowlanych, czynności konserwatorskich, materiały techniki policyjnej, środki czystości i materiały niezbędne do utrzymania PDOZ oraz zaopatruje w stemple i pieczęcie urzędowe policjantów i pracowników, właściwie je zabezpiecza i ewidencjonuje.
  • Prowadzi postępowania szkodowe w mieniu i transporcie KPP w Lubinie, wg. obowiązujących przepisów
  • Prowadzeni zaopatrzenie żywnościowo – materiałowe dla osób zatrzymanych w PDOZ i zapewnienia funkcjonariuszom i pracownikom korzystania z należnych im posiłków profilaktycznych poprzez wydawanie bloczków żywnościowych.
  • Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową środków trwałych, pozostałych środków trwałych i inwentarza żywego oraz dokonuje okresowych uzgodnień stanów ewidencyjnych i uczestniczy w przeprowadzanych spisach z natury.
  • Wykonuje zadania z zakresu ochrony przeciwpożarowej, KPP w Lubinie i jednostek organizacyjnych poprzez wyposażenie budynku w urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze oraz opracowuje analizy, sprawozdania. Zapoznaje policjantów i pracowników z przepisami p.poż.
  • Odbiera bloczki mandatów karnych z Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz dostarcza do Izby Skarbowej wykorzystane bloczki, obsługuje Portal Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów w zakresie niezwłocznego wprowadzania otrzymanych odcinków D lub E mandatów karnych, przed wprowadzeniem do systemu weryfikacja i kontrola prawidłowości ich wypełnienia oraz rozliczanie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok administracji publicznej
  • prawo jazdy kat B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • uprawnienia p.poż,
  • poświadczenie bezpieczeństwa,
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze bydynku KPP w Lubinie przy ul. Traugutta 3. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej oraz kierowanie pojazdem służbowym w 8 godzinnym systemie czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks, ksero oraz samochód służbowy marki DUCATO. W budynku występują bariery architektoniczne – brak wind, podjazdów dla wózków inwalidzikich.

Dodatkowe informacje
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data złożenia oferty w komendzie lub data stempla pocztowego). Oświadczenia kandydatów muszą być przez nich podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o ich terminie. Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone. Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika OIN postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia dająćego rękojmię zachowania informacji niejawnych bezpieczeństwa. Przewidywane wynagrodzenie wynikające z możnika 1,5933 kwoty bazowej 2031,96 wynosi 33237,52 zł i dodatku za wieloletnią pracę w urzędzie w zależności od stażu prac od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego wynikającego z mnożnika.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. : (47 8743-214. KPP w Lubinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych na komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

test wiedzy oraz rozmowa przed komisją dotycząca realizacji zadań

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Lubinie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie m do realizacji procedury naboru na stanowisko ......... (należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień p.poż
  • kopie dokumentów potwierdzających poświadczenie bezpieczeństwa
calendar icon

Aplikuj

do 4 czerwca 2021

na adres:
Zespół Kadr i Szkolenia
Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
ul. Traugutta 3
59-300 Lubin
lub składać osobiście w siedzibie KPP w Lubinie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00 do 15,00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8743-214
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzanena zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (RODO).

    Każdy kandydat przystepujący do postępowania kwalifikacyjnego podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych i wyrażenia zgody na przetwarzenie danych udział kandydata w naborze nie będzie możliwy. Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Lubinie ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin.. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy jest pod adresem e-mail: iod.kpp@lubin.wr.policja.gov.pl. Dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązukącymi przepisami w zakresie archiwizacji i brakowania dokumentów.Dane osobowe nie są udostepniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzene wyłacznie przez admninistratora danych.

    Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także, przenoszenia danych. Żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uzna Pan/Pani ze przetwarzanie Pan/Pani danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

    Podstawa prawna

    pkt.32,43,pkt 171 preambuły, art 4 pkt.11, art 5 ust 1 lit b, art 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE-Dz.U.UE.L z 2016 r. Nr 119, str 1.

     

     

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lubinie

Udostępnił: GRAŻYNA SĘPEK

Komórka organizacyjna: ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 25.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×