Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
59-300 Lubin ul. Traugutta 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 138772 / 11.06.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: ewidencji i sprawozdawczości w Referacie Wspomagającym
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi karty mieszkaniowe funkcjonariuszy, nalicza należności z tytułu równoważników za remont i brak lokalu oraz sporządza wykazy
  • Sporządza projekty decyzji administracyjnych regulujących uprawnienia do w/w świadczeń, a także pomocy finansowej na budownictwo lub uzyskanie lokali mieszkalnych
  • Sporządza dokumentację w zakresie pozyskiwania środków na Fundusz Wsparcia Policji
  • Opisuje faktury dotyczące zakupów z Funduszu Wsparcia Policji, kontrola ich zgodności z zawartymi porozumieniami
  • Prowadzi ewidencję przychodów i wydatkowania otrzymanych środków finansowych z tytułu otrzymanych darowizn oraz rozlicza darowizny pieniężne i rzeczowe zgodnie z zawartymi porozumieniami
  • Sprawdza prawidłowość wystawienia faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkowym, opisuje je zgodnie z zawartymi umowami i stanem faktycznego zużycia
  • Prowadzi ewidencję ilościowo- wartościową zużycia mediów na kartach utrzymania budynków
  • Nalicza obciążenia finansowe z tytułu umowy użyczenia
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • obsługa komputera oraz urządzeń buirowych
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o Policji oraz rozporządzeń w sprawie zasad przydziału lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych przeznaczonych dla policjantów, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego, a także w sprawie zasad przyznawania równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu i za brak lokalu mieszkalnego
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła sie przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/ nie pracował lub pełnił/ nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i był/ nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisow ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujuawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dom celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Lubinie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji procedury nabowu na stanowisko ........... Oświadczenie należy opatrzeć własnoręcznym podpisem
calendar icon

Aplikuj

do 17 czerwca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138772"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Traugutta 3
59-300 Lubin
lub można składać osobiście w siedzibie KPP Lubin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 lub mailowo na adres kadry@lubin.wr.policja.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8743 214
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lubinie

Udostępnił: Monika Matuszów

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 11.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×