Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
59-800 Lubań ul. Mickiewicza 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 135067 / 14.03.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
#administracja publiczna #budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • - prowadzenie kancelarii ogólnej
  • - zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
  • - prowadzenie rejestrów,
  • - przygotowywanie informacji, ocen i analiz oraz sprawozdań do instytucji nadrzędnych i innych urzędów,
  • - weryfikacja uprawnień uczestników procesu budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków,
  • - obsługa interesantów w zakresie przyjmowania dokumentacji oraz udostępnienia akt spraw,
  • - przygotowanie akt spraw w celu ich przekazywania do odpowiednich organów oraz archiwizacji,
  • - opracowywanie projektów pism, wezwań, zawiadomień.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy praca w jednostce administracyjnej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów,
  • posiada znajomość obsługi komputera i programów biurowych
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • podstawowa znajomość przepisów prawa budowlanego i administracyjnego,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyskrecja i poufność w zarządzaniu dokumentami i informacjami,
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość obsługi programów kancelaryjnych związanych z elektronicznym obiegiem dokumentacji
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • szkolenia i rozwój zawodowy,
  • dodatkowe wynagrodzenie (premie, dodatki)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w wymiarze etatu -  1/2  (20 godzin tygodniowo).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
  • inspektorat znajduje się na II piętrze
  • przed budynkiem znajduje się podjazd umożliwiający dotarcie do budynku osobie na wózku. W budynku brak jest jednak windy. Przy wejściu od strony parkingu znajduje się platforma umożliwiająca dotarcie osobie na wózku na poziom I piętra. Na poziom II piętra, gdzie znajdują się pomieszczenia Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lubaniu prowadzą schody, które stanowią barierę architektoniczną. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na I piętrze. W budynku znajdują się tabliczki z oznaczeniem pokoi w języku Brajla. 
  • przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsca parkingowe znajdują się przy wejściu z platformą umożliwiająca dotarcie na I piętro. 
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej https://pinbluban.bip.net.pl/?lang=PL

Każda osoba zatrudniona w urzędzie podejmująca po raz pierwszy zatrudnienie w służbie cywilnej jest zobowiązana odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem za wyjątkiem osób które zostały zwolnione z obowiązku odbycia służby przygotowawczej na podstawie art. 36 ust 6 i 7 ustawy o służbie cywilnej.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Planujemy następujące etapy naboru: weryfikacja dokumentów, sprawdzian wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna – w zależności od liczby złożonych ofert. 

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-05-06
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia dowodu osobistego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 28 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135067"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, pok. 43
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(75)6464344
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lubaniu email: luban@winb.wroc.pl (75)6464343
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Anna Konopatzki a.konopatzki@luban.winb.wroc.pl (75)6464344
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu

Udostępnił: Anna Konopatzki

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 14.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×